Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در یکصد و بیست و چهارمین نشست استانی  ستاد کرونا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سال گذشته ورود بدون اطلاعی فردی به استان و نشست و برخواست وی باعث ابتلای بقیه به کرونا شد در کرونای انگلیسی هم شهروندی که در اهواز مبتلا شد وارد استان شده، به بیمارستان مرکز استان مراجعه کردند و متاسفانه هم این فرد و هم پزشک درمانگر فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه شهر گچساران، بهمئی و دهدشت با خوزستان در رفت‌وآمد هستند، افزود: از نگاه من ویروس انگلیسی کرونا کاملا پخش شده است چون از شهرهایی که نمونه گرفته شده موارد کرونای انگلیسی مثبت دیده شده است.

وی با بیان اینکه از دو ماه پیش گفتیم آتش خوزستان به استان ما سرایت می کند مردم رعایت کنید، افزود: می‌خواستیم عید امسال با استفاده از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها مردم راحت‌تر از پارسال کارهایشان را انجام دهد  اما متاسفانه بی توجهی و ساده‌انگاری موجب شده پزشکان و پرستاران ما همچنان درگیر باشند.

وی با بیان اینکه به این اتفاق زلزله سی‌سخت اضافه شده، گفت:  نتیجه عادی انگاری‌های موجب شده همچنان درگیر باشیم اگر رعایت نکنیم مشکلات و تلفات ما بیشتر از خوزستان خواهد بود چرا که خوزستان زیرساخت‌های درمانی مجهزتر از ما دارد اما دانشگاه ما علی‌رغم اینکه یکسال اخیر ۳۰۰ میلیارد تجهیز و امکانات اضافه کرده اما فاصله ۱۰ سال و ۱۰۰ سال با یکسال قابل جبران نیست، این موضوع را بپذیریم.

مقام ارشد اجرای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی از تصمیمات ستاد کرونا حمایت می‌کنند، افزود:  هم‌استان‌های عزیز که می‌خواهند تعطیلات به استان بیایند شرط ورود این است که به محض ورود، شخص و همراهان به اولین مرکز بهداشتی مراجعه تست بدهند و اگر مثبت باشند باید قرنطینه شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع در استان ممنوع است، گفت: تمام اقدامات ما بر مبنای تصمیمات ستاد ملی است، تمام محدودیت‌های یک شهر قرمز باید رعایت شود.از برگزاری هرگونه تجمعات پرخطر جلوگیری شود.

کلانتری خطاب به مردم مناطق سردسیری گفت: این آمدن و رفتن‌ها به مناطق گرمسیری و سردسیری باعث سرعت شیوع  کرونا در استان می‌شود.

استاندار با اشاره به ممنوعیت تردد، از ممنوعیت برپا کردن چادر در تمام میادین، پارک‌ها و فضای سبز در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: نمونه‌گیری‌ها در شهر سی‌سخت را افزایش یابد، درخواست می‌کنیم سهمیه ویژه‌ای برای واکسیناسیون دنا و گچساران به ما بدهند.

کلانتری با اشاره به اینکه دیروز ۷۰ درصد تست‌های یک شهرستان مثبت بود، گفت: با این شرایط هیچ کسی نباید آرامش داشته باشد به صراحت اعلام می‌کنم اگر کمک نکنیم شاهد مرگ و میرهای بی‌سابقه در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: ممنوعیت چادر واکسن کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین