Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@22:41:00 GMT

خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران شکل گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۵۷۱

خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران شکل گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  علیرضا زالی گفت: در حال حاضر ۲۲۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های بیمارستانی اختصاص داده شده به کرونا در تهران بستری هستند که از این تعداد حدود ۷۸۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین تعداد بیماران جدید کرونای بستری شده در بخش‌های عادی و ویژه در ۲۴ ساعت اخیر در تهران بالغ بر ۳۸۰ بیمار است که از این تعداد ۱۲۲بیمار مستقیما در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر از شهروندان تهرانی بر اثر کرونا فوت کردند و تعداد بیماران بدحالی که روی دستگاه هستند، در مجموع بخش‌های مراقبت ویژه ما ۱۶۸ بیمار است و ۳۹ بیمار جدید هم در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل بدحالی به اینتوبه نیاز پیدا کردند.

زالی درباه وضعیت کرونای انگلیسی در تهران، ‌گفت: متاسفانه تقریبا در همه بخش‌های تهران بارقه‌های شکل‌گیری خوشه‌های ناشی از کرونای انگلیسی را می‌بینیم. بیشتر آنچه تاکنون حاصل شده، ‌تمرکز انتشاری واریانت جهش‌یافته در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از مناطق شرقی تهران است. در طول یک هفته گذشته بر اساس مراجعینی که از بیمارستان‌ها استخراج کردیم و محل سکونت افرادی که مشخص شد به ویروس جهش‌یافته مبتلا هستند، تمرکز ویروس در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق شهر تهران بوده است.

وی تاکید کرد: مهمترین مساله اجتناب از سفر است. به ویژه اینکه در حال حاضر در ۲۹ استان کشور شاهد ویروس‌ جهش‌یافته هستیم و ممکن است با یک اختلاط سویه‌های مختلف ویروس در اقصی نقاط کشور مواجه شویم. از آنجایی که اکثر مبداء سفری در نوروز از استان تهران به سمت سایر مناطق کشور است، ‌به اقصی نقاط کشور رفته و در معرض مواجه با ویروس‌های جدید هستند و وقتی به تهران برگردند، کلکسیونی از سوش‌های متفاوت ویروس در تهران را خواهیم داشت و طبیعتا می‌توانیم هفته‌های سختی را در هفته سوم و چهارم فروردین ماه داشته باشیم.

پربیننده ترین خبر مهم وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان بهاره رهنما و همسرش در چهارشنبه‌سوری +عکس پایان خوش سال۹۹ برای معلمان حق التدریس بازگشت محمدرضا حیاتی به تلویزیون بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان به سال آینده موکول شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زالی کرونای انگلیسی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل‌های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.

به گزارش ایرنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

وی نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

کد خبر 749967

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه