Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۳۰۰ کانکس در مسیر سی سخت قرار دارد که فردا به اینجا خواهند رسید،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرلشکر «حسین سلامی» امروز (۲۸ اسفند ماه) در جمع مردم سی سخت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان این که افتخار می کنم در جمع مردم خونگرم و شریف سی سخت هستم، اظهار کرد: من فرستاده رهبر معظم انقلاب و سفیر ایشان در بین مردم محترم سی سخت هستم، دغدغه ایشان سرپناه مردم بوده و تاکید کردند برای سرپناه مردم همه نیروی خود را به کار گیرید، تا اخر در کنار شما خواهیم بود و شما را تنها نخواهیم گذاشت این را از علمدار کربلا و آب آور خیمه ها آموختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه همه مسئولان استان با همدلی، احساس و عاطفه عمیق، به زیبایی عمل کردند، گفت: از نماینده ولی فقیه آیت الله حسینی که پشتوانه قدرتمند و اصیل برای مردم هستند، از امام جمعه سی سخت که به زیبایی ما را تشویق به ادامه کار کردند، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد که همه دستگاه های دولتی را بسیج کرد، از هلال احمر، نیروی انتظامی، همکارانم در سپاه فتح سردار خرم دل، سردار حکمتیان، سردار شهابی فر و همه کسانی که کمک کردند و حضور داشتند تشکر می کنم و دستان شما را می بوسیم.

وی ادامه داد: سال آینده چنین روزی که روز میلاد غیرت هستی و مظهر جوانمردی و وفاداری است به سی سخت می آییم و با حضور شما جشن تکمیل شدن همه این ساخت و سازها را با هم می گیرم و مشعل های امید را افروخته نگه خواهیم داشت.

سرلشکر سلامی ادامه داد: دشمن می خواست ما را ناامید کند اما تا وقتی رهبری با بصیرت و مردمانی با قلبی بزرگ داریم از هیچ مصیبتی نگران نیستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اینجا سرزمین ایثار بخشش و گذشت است، سرزمین مردمان نجیب و ولایت مدار که تعلیم یافت مکتب اهل بیت (علیهم السلام) هستند و نمی گذارند هم وطنانشان در سختی باشند.

وی افزود: فرمانده قرارگاه سازندگی، معاونت بهداشت و درمان سپاه و بنده هم به عنوان خادم شما اینجا در بین شما حاضر شدیم که بگوییم با همکاریسایر دستگاه ها در کنار شما هستیم و خرابه ها را خواهیم ساخت.

سرلشکر سلامی ادامه داد: هم درد شما عزیزان هستم، تا آخر در کنار شما مردم می مانیم، دست در دست هم خواهیم داد تا وزنه های سنگین را بلند کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ۳۰۰ کانکس در مسیر سی سخت قرار دارد که فردا به اینجا خواهند رسید، هدایای ناقابل دیگری تقدیم مردم سی سخت خواهیم کرد که این موارد تسکین هستند و باید به فرموده مقام معظم رهبری «سرپناه برای مردم ساخته شود».

وی ادامه داد: «کفش های پای من متعلق به مردم است و هیچ منتی نیست»، ما وظیفه داریم خالصانه خدمت کنیم، امروز کلنگ بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی را به زمین خواهیم زد و به کمک همکاران در استان آن را به زودی خواهیم ساخت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت سرلشکر حسین سلامی کانکس بیمارستان سپاه پاسداران سی سخت فرمانده کل سپاه پاسداران سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها