Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی با اشاره به اینکه رعایت انصاف در کاسبی برگرفته از آموزه های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی و انقلابی مردم ایران است گفت: از سال های خیلی دور که بنده به یاد دارم رعایت انصاف در کاسبی موجب خیر و برکت می شود و این موضوع را در فعالیت های خود بارها مشاهده کرده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رستمی مدیر فروشگاه محصولات محلی مرغوب در اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه رعایت انصاف در کاسبی برگرفته از آموزه های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی و انقلابی مردم ایران است گفت: از سال های خیلی دور که بنده به یاد دارم رعایت انصاف در کاسبی موجب خیر و برکت می شود و این موضوع را در فعالیت های خود بارها مشاهده کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه امروز مردم و کسبه با مشکلات اقتصادی زیادی روبه رو شده اند که بخشی از آن به بیماری کرونا برمی گردد و بخشی از آن به واسطه شرایط اقتصادی است که اینجا رعایت انصاف و برادری معنا پیدا می کند.

رستمی اظهار کرد: شرایطی که امروز برای مردم و کسبه به وجود آمده نیازمند همدلی همه جانبه مردم و مسئولین است که اولا مسئولین باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند و در نظارت ها و توزیع اجناس و تأمین آنها نهایت تلاش را انجام دهند و دوما مردم با یکیدگر همدل و مهربان تر باشند.

مدیر فروشگاه محصولات محلی مرغوب در اراک خاطر نشان کرد: در آستانه نوروز سال جدید هستیم و ما به عنوان کسبه می توانیم با رعایت انصاف و برادری در رفع برخی از مشکلات مردم تأثیر گذار باشیم و بتوانیم در گذراندن عیدی خوش و همراه با سلامتی برای مردم اثربخش باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رعایت انصاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود