Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:52:48 GMT

واریز ۵٠ درصد سود سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۳۸۴

واریز ۵٠ درصد سود سهام عدالت

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان بورس و اوراق بهادار در دومین اطلاعیه خود در خصوص پرداخت سود سهام عدالت اعلام کرد:

بسم االله الرحمن الرحیم

اطلاعیه دوم سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توزیع سود سهام عدالت

به استحضار سهامداران محترم مشمول سهام عدالت می‌رساند، مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان ۵۰ درصد از سودمتعلق به هر سهام دار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از سهام داران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده بودند، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کل مشمولین سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۷۵ نفر است که از این بین، بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر فوت کرده اند.

سود سهام این گروه، در حساب‌های آنان تا زمان تعیین تکلیف قانونی باقی خواهد ماند.

مابقی افراد کسانی هستند که اطلاعات حساب‌های ایشان برای واریز سود سهام دردسترس نیست و آن دسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده اند می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام یا از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل کنند.

از سوی دیگر با توجه به گستردگی عملیات واریز سود، پیامکهای اطلاع رسانی توسط شبکه بانکی به تدریج برای هموطنان ارسال خواهدشد.

یادآور می‌شود، همکاران ما در مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه ۱۵۶۹ آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای شما عزیزان درزمینه توزیع سود سهام عدالت و نحوه ثبت نام در سامانه‌های تعیین شده برای دریافت مشخصات هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی محمود سیف ملی شدن صنعت نفت سهام عدالت سود سهام عدالت واریز سود سازمان بورس اطلاعیه اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی محمود سیف ملی شدن صنعت نفت سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهاد‌های مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را امروز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدار با تراکتور را از سر بگیرند.

در جلسه‌ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

حالا نیز رقم پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شده تا آبی‌ها با روحیه خوبی به مصاف تراکتور بروند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی