Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:26:43 GMT

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۴۰۹

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا که به حذف تیم‌هایی مانند میلان و تاتنهام منجر شد، سایت اتحادیه فوتبال اروپا ۴ بازیکن را به عنوان نامزد‌های کسب جایزه بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا جرارد مورنو مهاجم ویارئال اسپانیا که در پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر دیناموکیف هر ۲ گل تیمش را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مایورال مهاجم آاس رم که در پیروزی ۲ بر صفر تیمش ۲ گل زد. اوریسیچ مهاجم دینامو زاگرب که در پیروزی ۳ بر صفر این تیم برابر تاتنهام ۳ گل زد. نرس مهاجم هوفنهایم آژاکس که در پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر یانگ بویز سوئیس بازی خوبی انجام داد و یک گل زد.

بیشتر بخوانید 

نامزد‌های بهترین بازیکن و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ اروپا بهترین بازیکن بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی