Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروه ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید راهکارهای لازم را برای حل مشکلات ۲۱ واحد و طرح صنعتی، خدماتی و گردشگری استان به منظور احیا و یا تکمیل اجرای آنها ارایه کرده است

به گزارش قدس آنلاین،مرتضی اشرفی اظهار داشت: زمینه فعالیت این واحدها یا طرحهای اقتصادی تولید انواع خشکبار و حبوبات، کیک و کلوچه، نخ و پارچه، کارتن، وسایل گرمایشی و سرمایشی، مقاطع فولادی، میلگرد، مخزن تحت فشار و مبدلهای حرارتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پرورش دام، ارایه خدمات گردشگری و تفریحی، تولید قالبهای تزریقی پلاستیکی، محصولات کانی غیرفلزی و پوشاک، ارایه خدمات ساختمانی، تولید ارز دیجیتال، محصولات پالایشگاهی، تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، خوراک دام را از دیگر زمینه های فعالیت طرحهای اقتصادی مطرح شده در نشست کارگروه ستاد تسهیل استان برشمرد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برخی از صاحبان این واحدها یا طرحهای اقتصادی درخواست بخشودگی جرایم بدهی های مالیاتی، تقسیط بدهی بانکی، رفع انسداد حساب در بانک و یا دریافت تسهیلات از بانکهای مختلف برای تامین سرمایه در گردش خود را داشتند که با استفاده از بندهای قانونی و جلب نظر مساعد مدیریت امور مالیاتی و برخی بانکهای استان، با درخواست آنان موافقت شد.

وی گفت: سرمایه‌گذار یک طرح گردشکری در شهر شاندیز نیز درخواست تملک زمین و ساخت یک بند آبی برای اجرای طرح خود را داشت که با توجه به گردشگرپذیر بودن آن شهر و توجیه اقتصادی طرح، با این درخواست موافقت شد.

اشرفی افزود: تخصیص آب، تامین ورق فولادی، تمدید کارت بازرگانی، دریافت موافقت اصولی دامپزشکی بدون در نظر گرفتن حریم برای صدور مجوز فعالیت، رفع اختلاف با شهرداری، احداث کارخانه خوراک دام، درخواست زمین برای استقرار در شهرک صنعتی، باز کردن سایت بهین یاب برای پرداخت معوقات از سوی متقاضیان تولید ارز دیجیتال از دیگر درخواستهای سرمایه گذاران طرحهای اقتصادی مطرح شده در کارگروه تسهیل بود که منتج به بررسی بیشتر توسط دستگاه اجرایی مربوطه و یا مکاتبه با تهران برای رفع مشکل شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به موجب مواد الحاقی قانون تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۴ در کشور تاسیس شد و پس از آن بنا شد شعب استانی این ستاد نیز در سراسر کشور به ریاست استاندار مشکلات تولید کنندگان کشور را بررسی کنند.

طبق قانون این ستاد می‌تواند با بررسی وضعیت مجموعه‌های تولیدی با درخواست تقسیط و امهال وام‌های دریافتی آن مجموعه موافقت و دستور لازم را در این خصوص به بانک‌ها اعلام کند ضمن این که مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شعب استانی آن لازم الاجراست.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی تسهیل و رفع موانع تولید طرحهای اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان