Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی زووله هلند می‌گوید علیرغم اینکه با کادرفنی تیمش مشکل دارد و آن‌ها نسبت به او ناحقی کرده‌اند اما در چندین مقطع با گل‌هایش باعث پیروزی تیم و نجات کادرفنی از اخراج شده است.

رضا قوچان نژاد در آستانه عید نوروز و ورود به سال 1400 شمسی مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، قوچان نژاد در ابتدا گفت:

از طرف خودم عید نوروز را به همه هموطنان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همه مردم دنیا سال سختی بود. این وضعیت برای ایرانی‌ها سخت‌تر هم بود. امیدوارم باز هم سالی توام با سلامتی و تندرستی داشته باشیم. مهم‌تر از همه این است سال پرامیدی داشته باشیم و تا می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم. امیدوارم با روحیه خوب، انرژی مثبت و خوشبختی سال جدید را شروع کنیم.

وی درباره شرایط خودش در لیگ هلند گفت:

هنوز هفت، هشت بازی دیگر تا پایان فصل مانده است. بعد از این، باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. الان تمرکزم روی این بازی‌ها است. می‌خواهم تا می‌توانم بازی کنم و گل بزنم. بعد از آن منتظر پیشنهادات هستم و یکی را انتخاب خواهم کرد.

قوچان نژاد درباره گمانه‌زنی‌ها از حضور او در لیگ ایران گفت:

بعد از تعطیلات بازی‌ها شروع می‌شود. بعد از این پیشنهادهایم را بررسی می‌کنم. باید ببینم شرایط چطور است. هر پیشنهادی از هر کشور و باشگاهی داشته باشم، به طور جدی بررسی می‌کنم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب بحرین به عنوان میزبانی بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد:

اگر میزبان بودیم، به نفع‌مان بود. حس بازیکن برای بازی در ایران یا بحرین متفاوت است. به نظرم الان وقت بهانه گرفتن نیست. چون واقعا باید این بازی‌ها را ببریم که حداقل از جام‌جهانی دور نشویم. بازی‌ها هر کشوری هم باشد، باید ببریم. ما انتخاب و امتیاز دیگری نداریم. باید برای برد به میدان برویم.

مهاجم ایرانی شاغل در لیگ هلند درباره آقای گلی در تیمش با وجود بازی‌های کمتر در این تیم گفت:

راستش را بخواهید این دو فصل سخت بود. به نظرم نسبت به من ناحقی شد اما هیچ وقت روحیه خودم را از دست ندادم. انرژی من همیشه بالا بود. چندین بار مربی تیم را نجات دادم. در شرایطی که می‌خواستند او را اخراج کنند، چند برد را به دست آوردم. با اینکه امسال هم نیمکت نشین هستم، آقای گل هستم. بعضی مواقع تیم و بازیکن به هم نمی‌خورند.

وی ادامه داد:

شاید از نظر شخصیتی من و تیم مناسب هم باشیم اما من و کادرفنی مشکل داریم و با هم جور نیستیم. باز هم خدا را شکر توانستم خودم را نشان دهم و گل‌های مهمی را به ثمر برسانم.

وی درباره اختلاف سابقش با کارلوس کی‌روش و اینکه آیا هنوز هم از او دلخور است؟ اظهار کرد:

من هیچ دلخوری از او ندارم و اگر کی‌روش را ببینم، روی ماهش را می‌بوسم.

اخبار داغ 

حمله مهدی رحمتی به مدیران استقلال؛ با جیب خالی آمده اید خرید؟ تیم منتخب هفته هجدهم لیگ بیستم از نگاه طرفداری حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها