Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:16:04 GMT

تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۱۴۰۸

تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح خانه‌های ورزش روستایی به منظور توسعه ورزش و ایجاد عدالت در این زمینه، با استفاده از فضاهای بدون استفاده روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی، خدمتی دیگر در راستای توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاهاست، اضافه کرد: در این طرح ورزش و جوانان می‌کوشد با استفاده از فضای‌های بلااستفاده موجود در روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی، نیازهای جوانان روستایی را به بهره‌گیری از امکانات ورزشی برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مجموع 56 خانه ورزش روستایی در سال 99 در استان تجهیز شده است، گفت: 204 خانه ورزش روستایی از آغاز طرح تا امروز در استان تجهیز و احداث شده است.

خلیلی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در روستاها گفت: این تجهیزات به  34 روستا در سراسر استان ارسال شد و اقلام تجهیزی آن‌ها شامل مواردی مثل دارت، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ست شطرنج است.   

مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: خانه‌های ورزش در روستا‌ها با هدف ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه ورزشی و سرگرمی برای روستاییان بویژه جوانان احداث می‌شود که البته به توسعه بنیان ورزش قهرمانی در روستا‌ها نیز کمک خواهد کرد.

خلیلی با اشاره به تعطیلی و محدودیت‌های موجود کرونایی و تأثیر آن بر کاهش تحرکات بدنی مردم تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی ورزش نباید مطلقا تعطیل شود و مردم حتی در خانه‌های خود باید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند چرا که این مهم یکی از راهکارها و مؤلفه‌های جدی سلامت جامعه است و همچون سپری با تقویت سیستم ایمنی بدن از بیماری کرونا نیز جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش استان زنجان عدالت ورزشی علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روستایی ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان