Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: نیمی از اراضی و زمین‌های شهرک اندیشه از نظر قانونی مشکلی برای اخذ پروانه ساخت ندارند چون تشریفات قانونی تغییر کاربری آنها در کمیسیون تبصره یک ماده یک طی شده است. - اخبار استانها -

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره اعتراض اهالی شهرک اندیشه قزوین به صادر نشدن پروانه ساخت برای زمین‌هایشان اظهار داشت: نیمی از اراضی معادل 20 هکتار از زمین‌های شهرک اندیشه از نظر قانونی مشکلی برای اخذ پروانه ساخت ندارند چون تشریفات قانونی تغییر کاربری آنها در کمیسیون تبصره یک ماده یک طی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این موضوع را به صورت مکتوب و در قالب مکاتبات اداری به دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری قزوین و اداره کل راه و شهرسازی اعلام کردیم و اهالی شهرک اندیشه باید اخذ پروانه ساخت برای محدوده 20 هکتاری تعیین ‌شده را باید از مسئولان مطالبه کنند.

قاسمی در پاسخ به این توضیح خبرنگار تسنیم که گویا راه و شهرسازی جلوی اعطای پروانه ساخت به کل زمین‌های شهرک اندیشه را گرفته است عنوان کرد: این موضوع در صورت صحت احتمالاً به سهم راه و شهرسازی از اراضی شهرک اندیشه برگردد که این مشکل هم با تشکیل کمیسیون 3 جانبه متشکل از راه و شهرسازی، شهرداری قزوین و هیئت امنای شهرک قابل برطرف شدن است.

به گزارش تسنیم با وجود این اظهارات دادستان استان قزوین به عنوان مرجع عالی قضائی در استان حالا توپ در زمین اداره کل راه و شهرسازی است که به مکاتبات دادستان در مورد اعطای مجوز به نیمی از اراضی شهرک اندیشه قزوین ترتیب اثر دهند و در صورت بروز اختلاف میان خود به جای لطمه به حقوق عامه و بیت‌المال مشکل را هر چه سریع‌تر با تشکیل کمیسیون‌ 3 جانبه برطرف کنند.

رئیس شورای شهر قزوین‌ ‌بازداشت شدمشکلات زمین‌های تعاونی عظیمیه در سفر رئیس دستگاه قضا به قزوین پیگیری می‌شودبلاتکلیفی مالکان زمین‌های شهرک عظیمیه قزوین به بیش از 30 سال رسید/ مشکل کار دقیقاً کجاست؟ + فیلم

گفتنی است اهالی و مالکان شهرک اندیشه قزوین 29 بهمن‌ماه با تجمع مقابل استانداری قزوین خواستار برطرف شدن مشکل پروانه ساخت اراضی این شهرک شدند که با پاسخی از سوی استاندار و معاونت عمرانی استانداری روبه‌رو نشد. خبرگزاری تسنیم هم در گزارش مفصلی که 2 هفته پیش منتشر کرده بود، ابعاد دقیق قضیه را در صحبت با نمایندگان مالکان و اهالی شهرک بررسی کرد و در نهایت چند روز پیش هم از سوی مراجع غیررسمی اعلام شد که رئیس شورای شهر قزوین در رابطه با پرونده شهرک اندیشه بازداشت شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین قوه قضائیه شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شهرک اندیشه قزوین زمین های شهرک راه و شهرسازی پروانه ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم