Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ۷۳ نفر مسافر در پایانه مرزی ماهیرود مورد غربالگری قرار گرفتند که تا کنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

محمدرضا رضایی، امروز جمعه ۲۹ اسفند در حاشیه بازدید از پایگاه موقت سلامت مستقر در پایانه مرزی ماهیرود گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ۲۵ اسفند ماه پایگاه موقت سلامت در این پایانه مرزی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در این پایگاه تب سنجی و در صورت نیاز تست سریع PCR برای مسافران ورودی انجام می شود، اظهار کرد: ۷۳ مسافر طی سه روز اول طرح مورد پایش قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مسافران بیمار با همکاری دستگاه های مرتبط قرنطینه می شوند، یادآور شد: خوشبختانه تا کنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا خراسان جنوبی پایانه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز