Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی فرماندار شهرستان ری در تشریح روند ثبت نام داوطلبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای حسن آباد، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و قلعه نو گفت: تعداد ۲۳۳ داوطلب در این دوره ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته شاهد افزایش ۲۲ درصدی ثبت نام کنندگان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد داوطلبان در رده سنی جوانان قرار دارند افزود: در این دوره ۶ درصد ثبت نام کنندگان از ایثارگران بوده‌اند. در ششمین دوره ثبت نام شوراهای اسلامی شهر در شهرستان ری ۱۷۶ نفر از طریق ثبت نام حضوری با مراجعه به فرمانداری، ۲۱ نفر از طریق رایانه شخصی، ۲۰ نفر از طریق موبایل و ۲۰ نفر از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این دوره ۱۹۹ نفر از داوطلبین مرد و ۳۴ نفر نیز از بانوان بوده‌اند که در مجموع ۶ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۶۸ داوطلب دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۱۳۹ داوطلب دارای مدرک کارشناسی، ۱۲ داوطلب دارای مدرک کاردانی و ۶ داوطلب دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم ثبت نام کرده‌اند.

توکلی تاکید کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان شهرستان ری ۳۲ نفر شامل ۲۵ داوطلب مرد و ۷ داوطلب زن در شهر حسن آباد، ۷۵ نفر شامل ۶۸ داوطلب مرد و ۷ داوطلب زن در باقرشهر، ۵۷ نفر شامل ۴۸ داوطلب مرد و ۹ داوطلب زن در شهر کهریزک، ۳۴ نفر شامل ۲۹ داوطلب مرد و ۵ داوطلب زن در شهر قیامدشت و ۳۵ نفر شامل ۲۹ داوطلب مرد و ۶ داوطلب زن در شهر قلعه نو ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

تشریح زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران فرمانداری ری انتخابات 1400 داوطلب دارای مدرک ثبت نام کرده اند داوطلب زن در شهر داوطلب مرد نفر از طریق شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است