Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:52:17 GMT

حضور در انتخابات ۱۴۰۰ مصداق استکبار ستیزی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۵۱۷

حضور در انتخابات ۱۴۰۰ مصداق استکبار ستیزی است

آیت الله دژکام گفت: مردم مومن ما باید در عرصه ظلم ستیزی حاضر شوند و با حضور موثر خود در انتخابات ۱۴۰۰ که انتخابات حساسی است با استکبار مبارزه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 29 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: در باور دینی ما بهشت جسمانی و روحانی است و لذا بهشت با تمام وجود احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: نعمات بهداشتی، بیشمار هستند و قرآن در باب وصف بهشت لطائف بسیاری به کار برده که نشان می دهد پاداش مومنان واقعی بی اجر نخواهد ماند و بهشت جاویدان است و پاداش معامله با خدا به شمار می رود.

امام جمعه شیراز با تبریک میلاد با سعادت امام سجاد (ع) اضافه کرد: امام سجاد فرموده اند، ایمان به خدا، تصدیق پیامبر اکرم (ص) است که همه سخنان و دستورات خدا هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: امروز ما زیر پرچم امام زمان (عج) هستیم و به پیامبر و 12 امام (ع) پس از پیامبر (ص) ایمان داریم.

وی ادامه داد: در طول غیبت امام زمان (عج)، دستورات مقام معظم رهبری به عنوان مقام ولایت و نایب امام زمان (عج) را باید اجرا کنیم که این نشان مومن بودن است و باید بدانیم که بدون فرمانبرداری از امام زمان (عج) به بهشت نخواهیم رفت.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: نگاه به نامحرم و تعرض به حقوق دیگران حرام است و عقوبت خواهد داشت و افراد خطا کار از بهشت وعده داده شده خدا بی نصیب خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه دوم نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به معنویت اعیاد مبارک شعبانیه بیان کرد: از امروز تا 15 نیمه شعبان شاهد میلادهای مبارکی خواهیم بود و این ایام مبارک با نوروز به عنوان بهترین گاهشماری شمسی مقارن شده است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: کتب علمی فراوانی از ایرانیان در طول تاریخ داریم که انتظار موعود در آنها نیز مشهود است و مدارک آن موجود است.

آیت الله دژکام با اشاره به مهدویت تاکید کرد: منتظران امام زمان (عج)، استکبار ستیز هستند و دلی که جای امام زمان است جای عدل و داد است.

وی عنوان کرد: مبارزه ما با استکبار مبارزه ای در راستای در انتظار امام زمان (عج) بودن است و باید مومنان به عنوان منتظران امام زمان (عج)، استکبار ستیز باشند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مردم مومن ما باید در عرصه ظلم ستیزی حاضر شوند و با حضور موثر خود در انتخابات 1400 که انتخابات حساسی است با استکبار مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: حضور ما برای عدل امام زمان (عج) باید حضورالحاضر باشد و در عرصه های مختلف مبارزه با ظالمان حاضر شویم و در انتخابات افراد اصلح و مومن را انتخاب کنیم.

آیت الله دژکام با تاکید بر ضرورت عدالتخواهی گفت: امروز در جامعه ما زبان مردم برای طلبیدن عدالت باز است که جای شکر دارد که مردم ما حق طلب هستند و هیچ مدیری حق ندارد حق طلبی مردم را زیر سئوال ببرد اما مردم ما باید با رعایت احترام حقوق خود را طلب کنند.

 

 

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه شیراز شیراز امام جمعه شیراز الله دژکام امام زمان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند