Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با توجه به وضعیت کرونایی جامعه، دید و بازدید های نوروزی توسط خاناوده ها نباید به محلی برای شیوع و انتقال این بیماری تبدیل شود.
وی ادامه داد: با وجود کرونا، انجام صله ارحام با والدین و نزدیکان انجام می شود لیکن دیدار با آنان همراه باید با رعایت موازین بهداشتی باشد تا آسیبی ناخواسته به عزیزان خود وارد نسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نباید به بهانه کرونا، قطع صله ارحام به بدعتی برای سال های آینده تبدیل شود چرا که احترام به والدین و بزرگان حتی به صورت محدود نیز باید انجام شود.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن عید نوروز و سال جدید گفت: آیین نوروز پیش از اسلام نیز وجود داشته و دین مبین اسلام هیچگاه با آن مخالفتی نداشته چرا که در آن صله ارحام به عنوان آیینی بزرگ محترم داشته می شود.
آیت الله پورمحمدی با بیان اینکه اسلام فقط مخالف بدعت هاست افزود: پیشوایان و بزرگان اسلام نیز در طول تاریخ رنگ و بوی اسلامی به عید نوروز بخشیده اند.
وی ادامه داد: عید نوروز آیین بزرگ و خوبی است به شرط آنکه در آن معصیت و گناه نباشد که این امر مورد تاکید اسلام و قرآن است.
وی اضافه کرد: در عید نوروز پیش رو نیز خانواده ها در سفره های خود از تجمل پرهیز کرده و در دیدارهای نوروزی عفاف و حجاب نیز رعایت شده و مورد توجه قرار گیرد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها محمدتقی پورمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها اخبار کنکور عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است

 آیت الله سید ناصر محمدی  خطیب جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است که در این زمینه آیات و روایات و آموزه‌های دینی نسبت به رعایت آن بسیار سفارش کرده‌اند، همچنین مسئله حجاب یکی از واجبات الهی است که رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان واجب است.

دشمنان با توسل به تبلیغات دروغ به دنبال ترویج بدحجابی در بین بانوان هستند تا از این طریق بتوانند اعتقادات و باورها را ابتدا مورد هدف قرار داده و سپس نهاد خانواده را متلاشی کنند از همین رو پوشش‌هایی نامناسب را بسیار تبلیغ می‌کنند تا اینگونه به هدفشان برسند.

درحال تکمیل...

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است