Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : مدیرعامل جامعه بازاریان با اشاره به استقبال و تعامل خوب بازاریان با این طرح، اظهار داشت: این طرح در قالب چند تیم دو نفره، به صورت روزانه انجام می‌شود و آنچه که غیرقابل انکار است، فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن رعایت دستورالعمل‌ها در اذهان عمومی، مثل استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی و دسترسی به مایع ضدعفونی، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان سادات نجفی ادامه داد: پیشرفت و جدیت مردم، به خصوص کسبه را در مدت اجرای این طرح، به وضوح و محسوس شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش حجم مسافر در ایام نوروز، تصریح کرد: برای این مدت، تعداد گروه‌های ناظر در بازارها افزایش یافته‌ است.

سادات‌نجفی با بیان این مطلب که روزانه تمام اطلاعات و گزارشات دریافتی از ناظران سلامت، ارزیابی و موارد منفی، آسیب‌شناسی می‌شوند گفت: این موارد هر روز با شورای سلامت و معاونت فرهنگی به اشتراک گذاشته، و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف بازارها، تغییرات و تمهیدات احتمالی، اعمال می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، شستشوی مرتب و صحیح دست‌ها، و وجود تهویه مناسب در مکان‌های سرپوشیده، گفت: شادی‌های عید را با بازارگردی‌ و مسافرت و ترددهای غیرضروری تلخ نکنیم و در صورت لزوم به رفت‌وآمد، حتما، ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم.

طرح نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، روزانه توسط گروه‌های داوطلب در تمامی بازارها و مجتمع های خدماتی زیرمجموعه جامعه بازاریان اجرا می شد که مدتی بعد از آغاز نیز ، به شبکه کشوری طرح شهید قاسم سلیمانی پیوست.

48

کد خبر 1497088

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد