Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با انجام ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان اصفهان منطقه گلستان راس ساعت ۱۲ و یک دقیقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این حادثه به علت بی احتیاطی ساکنان و قراردادن ظرف آشپزخانه بر روی اجاق گاز رخ داده بود، افزود: شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با ۲ رشته لوله آبرسان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد، ضمن اینکه آتش در انبار فروشگاه قطعات یدکی راس ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در خیابان سقاخانه نبش مسلم ا که به علت اتصال برق رخ داده بود، سرکوب شد.

قنبری به روشن کردن ترقه دود زا در راه پله مجتمع مسکونی در ساعت ۱۷ در منطقه پردیس اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان دود را از ساختمان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند، همچنین حریق مسکونی در ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه در خیابان مطهر کیانپارس به علت بی احتیاطی و قراردادن شمع روشن بر روی کلمن رخ داد که آتش با سرعت عمل آتش نشانان و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به مهار حریق پراید در ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه در مسیر امانیه که به علت نشت بنزین رخ داده بود، اظهار کرد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات یک کودک ۲ ساله را که به علت خرابی قفل درب در داخل منزل محبوس شده بود، با ابزار تخصصی قفل درب را گشوده و او را نجات دادند و به نگرانی والدین خاتمه داده شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آمریکای شعله‌ور!