Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فعالی گفت: تبلیغات اسلامی نکا در اعیاد شعبانیه ۱۰ برنامه محوری اجرا می کند تا در راستای ترویج و توسعه شعائر دینی در جامعه تلاش شود.

حجت الاسلام « حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برگزاری جشن‌های میلاد ائمه اطهار(ع) دارای ارزش بالای است و در اعیاد شعبانیه با برنامه ریزی انجام شده برنامه های مختلف مولودی خوانی و جشن ها با رعایت پروتکل بهداشتی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: تقویت روحیه نشاط عامل ارتقا روحیه دینی و همبستگی در بین افراد است و در دین اسلام سفارش های فراوانی به این امر مهم شده است و همچنان که عزاداری ها در اسلام با برنامه ریزی انجام می شود در اعیاد هم برنامه های شاد و متنوع در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن اعیاد و ماه‌ شعبان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی برای شادی عمومی مردم اجرایی کرده است و در دستور کار است؛ خاطر نشان کرد: 10 برنامه محوری و مهم با محوریت مردم و هیئت ها  در اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فعالی گفت: برگزاری جشن‌های خیابانی، مولودی‌خوانی خودرویی و برگزاری جشن در حسینیه‌ها و مساجد با رعایت دستور العمل های بهداشتی، اجرای برنامه های فرهنگی و دینی، تجلیل از برترین های مداحان و قاریان و هیات مذهبی و... از جمله این برنامه هاست.

 

وی همچنین تجلیل از حافظ قرآن کریم در سی و هفتمین  دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را از جمله برنامه های مهم اعیاد شعبانیه دانست و گفت: «محمد لایینی» در بخش حفظ قرآن طلاب علوم دینی در سی و هفتمین  دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم حائز رتبه دوم شد که با حضور در منزل این قاری ارزشمند از ایشان تجلیل شد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا تصریح کرد: تبلیغات اسلامی نکا در اعیاد شعبانیه ۱۰ برنامه محوری اجرا می کند تا در راستای ترویج و توسعه شعائر دینی در جامعه تلاش شود.

 

حجت الاسلام فعالی تقدیر و تجلیل از مبلغان، قاریان، مجریان و مداحان فعال شهرستان را از برنامه های اعیاد شعبانیه اعلام کرد و یادآور شد: این مراسم معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان شهدای گمنام نکا برگزارشد و با لوح تقدیر و تندیس از این بزرگواران تجلیل شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالی اعیاد شعبانیه تبلیغات اسلامی نکا اعیاد شعبانیه برنامه محوری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس