Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه بندرعباس با اشاره به نامگذاری بندرعباس به عنوان شهر جهانی دوستدار امام سجاد علیه السلام گفت: تولید واکسن ایرانی سبب شد دنیا عظمت ایران در عرصه علم و دانش را مشاهده کرده و از تولید این واکسن در ایران شگفت زده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به تلاش‌های فداکارانه کادر درمان در سال جاری اظهار داشت: کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت در سالی که گذشت به ملت ایران خدمت صادقانه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این تلاش وصف ناشدنی کادر درمانی ستودنی است و قطعا نقطه افتخار و یکی از نشانه‌های همدلی در میان مردم کشور است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: با هم دلی مردم و تلاش کادر درمانی و البته تلاش قابل تقدیر دانشمندان کشور انتظار می‌رود به زودی ویروس منحوس کرونا در کشور از بین برود. 

وی تصریح کرد: متخصصان داخلی کشور در حال تهیه و تولید واکسن علیه این بیماری منحوس هستند و به زودی واکسن ایرانی به تولید انبوه خواهد رسید. 

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: تلاش کادر درمانی در بهبود وضعیت کرونایی عظیم بود و از خداوند برای این عزیزان و زحمت کشان اجر و توفیق مسئلت می‌کنم، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها با تاکید بر تلاش این سختکوشان جبهه سلامت از مدافعان سلامت تقدیر کردند و بایستی ملت نیز قدردان این قشر فداکار باشند. 

وی با اشاره به تولید واکسن ایرانی اظهار داشت: این واکسن مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی با تولید انبوه زمینه ساز احیای سلامت و بهداشت در کشور خواهد شد و اقشار مختلف در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: این واکسن تمام ایرانی نشان دهنده جایگاه والای ایران در عرصه علم و دانش در سطح جهان است و تولید واکسن کرونا در ایران سبب شد نگاه‌ها به ایران معطوف شده و دنیا متحیر شود. 

امام جمعه تبریز: سال 99 اقتصاد ایران در محاصره شوم کرونا، کم تدبیری و تحریم قرار داشتامام جمعه رشت: گرانی‌ در همه بخش‌ها به مردم آسیب زیادی رسانده استامام جمعه بخش مرکزی یزد: ‌بسیاری از مشکلات اقتصادی به راحتی قابل برطرف شدن است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری شهر بندرعباس به عنوان شهر دوستدار امام سجاد علیه السلام، بیان داشت: هرمزگان در 10 سال اخیر به صورت مستمر کنگره بین المللی امام سجاد را برگزار کرده و با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بندرعباس به عنوان شهر جهانی دوستدار امام سجاد ثبت شده است. 

وی افزود: دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی امام سجاد علیه السلام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام هرمزگان ثبت شده و استان از برکات این نام بهره خواهد برد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: به برکت برگزاری این رویداد عظیم علاوه بر تربیت حافظان صحیفه سجادیه، زندانیان جرایم غیرعمد نیز آزاد شدند و بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده‌های بی بضاعت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در سال جاری تلاش‌های زیادی برای بهره‌مندی و کمک به خانواده‌های نیازمند هرمزگانی از سوی دستگاه‌های مختلف و مردم صورت گرفت و بایستی رزمایش مواسات و همدلی در سال آینده نیز با تمام توان انجام شود.

انتهای پیام/864/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی تولید واکسن امام سجاد امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها