Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:49:07 GMT

اوج گیری صنعت دفاعی کشور در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۳۸۸۳

اوج گیری صنعت دفاعی کشور در سال ۹۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام ابراهیمی ،امام جمعه فهرج با اشاره به بررسی عوامل آشفتگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال ۹۹ گفت: برنامه ریزی‌های مبهم در بازار بورس و سرمایه، اجرای سیاست‌های غلط در بازار ارز و طلا، نظارت ناقص و ناهماهنگ در تنظیم بازار کالا‌های اساسی،  نظارت نکردن بر صادرات و واردات هدفمند، مقابله نکردن با پدیده شوم و مزمن دلالی گری در بازار، گره زدن اقتصاد کشور به برجام و دلبستن به وعده‌های پوچ اروپا و آمریکا از عوامل آشفتگی و درهم ریختگی معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال ۹۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواظهارداشت: درحالی سال ۹۹ را به پایان می‌بریم که سالی افتخار آمیز برای صنعت دفاعی کشور و اوج گیری توانمندی‌های نیرو‌های مسلح بود.

امام جمعه فهرج در ادامه افزود: در سال ۹۹ اقتصاد ما تحت تاثیر کرونا، ناهماهنگی ها و تحریم‌ها بود مردم ما همزمان با این سه موضوع مقابله کردند و نجیبانه صبر کردند.

او با اشاره به خسارات وارد آمده در رابطه با تعطیلی کسب و کار ها و محدود سازی به علت کرونا گفت: شاهد مدیریت منفعلانه مسئولان اجرایی خصوصا دستگاه‌های اقتصادی در این زمینه بودیم.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: در سال ۹۹ در کنار تلخی و رنج آوری کرونا جلوه‌های درخشان و خیره کننده‌ای از اوج عزت و عظمت ملت ایران جلوی چشم جهانیان گشوده شد.

امام جمعه فهرج در ادامه با اشاره تدبیر حکیمانه، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای در رابطه با راه افتادن رزمایش مواسات در جامعه گفت: این رزمایش روح و جان تازه‌ای به جامعه بخشید و افق‌های جدیدی از عرصه‌های همدلی و مواسات را به نمایش گذاشت و در کشور‌های غرب و آمریکا شاهد ضعف مفرد مدیریتی و جلوه‌های ناراحت کننده از حضور هراسان و حرص زده مردم برای دریافت کالا‌های مصرفی بودیم.

امام جمعه فهرج همچنین سال ۹۹ را سال شکست حداکثری آمریکا و استکبار جهانی نامید و گفت: سال ۹۹ سال سرعت گیری زوال آمریکا و ناکام ماندن توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی بود. 

او همچنین با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده گفت: شهید محسن فخری زاده در سال ۹۹ بدست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و سال ۹۹ مدرسه و آموزشگاه عبرت آموزی برای سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

امام جمعه فهرج در ادامه گفت:مردم در سال ۱۴۰۰ باید با همت و بصیرت، دولتی جوان ، حزب اللهی و کارآمدی برای خدمت صادقانه انتخاب کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه رزمایش مواسات امام جمعه فهرج سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است