Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:10:28 GMT

ظرفیت بخش کرونای بیمارستان ایذه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۱۱۵

ظرفیت بخش کرونای بیمارستان ایذه افزایش یافت

دکتر امراله اورکی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ایذه اکنون در وضعیت نارنجی از حیث کرونا قرار دارد و افزایش تعداد تخت‌های مخصوص بیماران مبتلا به کرونا احساس می‌شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده، یک بخش جدید با ظرفیت ۱۵ تخت در این بیمارستان تجهیز و راه‌اندازی شد تا بیمارانی که نیاز به بستری دارند در این بخش زیرنظر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان شهدای ایذه ادامه داد: امیدواریم مردم با درک خود، موجب قطع زنجیره انتقال کرونا شوند زیرا فشار زیادی روی کادر درمان وجود دارد.

ایذه با حدود ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق خوزستان واقع است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا تخت ایذه خوزستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا تخت کرونا ویروس کرونا تخت ایذه خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز