Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:59:08 GMT

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۲۱۱

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز در آخرین نماز جمعه سال ۹۹ شهر بیرحند اظهار داشت: وضع سال ۹۹ شبیه به مثلثی با اضلاع کرونا، تشدید تحریم‌های دشمن و ضعف تدبیر بود که این مثلث شوم مردم را در اوضاع سختی از نظر اقتصادی قرار داده و مجبور به تحمل این شرایط شدند.

وی افزود: دشمن برای اینکه ما را از طرح‌های کلان و راهبردی منصرف کند از روش‌های مختلف و مدیریت رسانه‌ای استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: باید با عملیاتی‌سازی و بهره‌گیری از مفاهیم بلند دینی و قرآنی جلوی نقشه‌های دشمن را بگیریم.

مشرفی با تبریک ایاد شعبانیه و عید نوروز خطاب به مردم عنوان داشت: مردم عزیز با توجه به شرایط کرونا که در جامعه حکمفرماست از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.

وی به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: حکومت پهلوی درصدد بود که استخراج نفت را به دست شرکت‌های استعمارگر انگلیسی بسپارد، اما هدایت و راهنمایی‌های علما و حضور معنادار و ارزشمند مردم در صحنه، سبب شد این نقشه خنثی شود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهره‌ای که از نفت می‌بریم، کافی نیست، گفت: با مدنظر قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد بدون نفت، باید با فعال کردن سایر ظرفیت‌های اقتصادی کشور، از این طلای با ارزش بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیرجند نوروز امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی روز دوشنبه با استناد به هشدار جوی سطح زرد شماره ۶ هواشناسی استان اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه جدید از عصر فردا سه شنبه، ضروری است تا دستگاه‌های ذکر شده در آماده باش کامل باشند.

عبدالصمد رحیمی با تاکید بر لغو سفرهای غیر ضرور، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی، لغو فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها، گفت: پاکسازی آبروها، محکم کردن سازه‌های سبک و فراهم کردن امکان اسکان اضطراری در صورت نیاز از جمله مواردی است که رعایت آنها در سطح هشدار زرد ضروری است.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر از دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها خواست اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی ها انجام دهند.

کد خبر 6098716

دیگر خبرها

  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند