Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:54:15 GMT

برخی به هر نحوی می خواهند خود را در قدرت نگه دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۵۰۶

برخی به هر نحوی می خواهند خود را در قدرت نگه دارند

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به انتخابات شورای شهر، گفت: برخی به هر نحوی می خواهند خود را در قدرت نگه دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت الله سید مهدی حسینی همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با بیان اینکه هدف دشمن نسل جوان است، اظهارداشت:خیلى از حرف ‏هایى که گاهى در فضاى مطبوعاتى یا فرهنگى کشورمان زده می شود، تفسیرش این است و با این دید، قابل تحلیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آن ‏ها می‌خواهند نسلى که الگوى جوانان فداکار برجسته دنیا شد، به یک نسل ‏بی خاصیت تبدیل شود، افزود:  آن ‏ها مى‏‌خواهند فرهنگ‏سازى و الگوسازى کنند.

امام جمعه کرج  با بیان اینکه دشمن بیشترین سرمایه گذاری را در نسل جوان انجام می‌دهد،بیان کرد: دشمن وقتی می‌بیند می‌تواند روی این زمینه فعالیت کند و تغییرات نسلی به وجود بیاورد بیشترین سرمایه گذاری را در این بخش انجام می‌دهد و این مطلب را کتمان هم نمی‌کنند.

امام جمعه موقت قشم: دشمن در پی کمرنگ کردن انتخابات استامام جمعه موقت زاهدان: دشمنان دنبال جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو هستندامام جمعه پاکدشت: امسال مردم شاهد کم‌کاری‌های فراوان بودند/ کشور می‌توانست چنین وضعی نداشته باشد

وی با عنوان اینکه دولت مردان آمریکا و بعضی واداده های داخلی خیال می‌کنند و امید دارند که می‌توانند با تهدید و تطمیع و امثال اینها تفکر انقلابی را از مردم بگیرند که خیال باطلی است، تصریح کرد: امروز شعار مرگ برآمریکا، شعارهمه انقلابیون و آزدی خواهان جهان است.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمن در سرخود، طرد ایران را از صحنه سیاسی جهان می پرورانند، در حالی که دوران آقایی آنان به پایان رسیده، گفت: شکست های مفتضحانه و پی در پی سیاست های آنان درباره ایران و منطقه و غرب آسیا حیثیتی برای آمریکا و نوچه های بی مقدارش نگذاشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان ضعف آمریکا در منطقه، عنوان کرد: محور مقاومت با قدرت در حال پیشروی و تثبیت مواضع خود است و امروز یمن مظلوم با دست خالی اقتدار خود گفته آمریکا ورجزخوانی ارتجاع عرب به سر کردگی آل سعودِ اسرائیلی صفت رابه سخره گرفته است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به روابط ترکیه و آل سعود، اظهار داشت: باید کشورهای منطقه به خصوص ترکیه حساب شده تر عمل کنند و خود را داخل در این بازی ها نکنند، جالب است ترکیه ای که در لیبی با عربستان در حال مخاصمه و جنگ است، حاضر است به خاطر منافعش در کنار عربستان باشد.

وی  با تاکید بر حضور یک پارچه مردم پای صندوق انتخابات ، خاطرنشان کرد: ادامه این مبارزه را در انتخابات سال آینده خواهید دید وقتی که مردم یک پارچه و متحد پای صندوق های رای آمدند و مقدمات سرکار آمدن دولت جوان حزب الهی را فراهم کردند و امید است مردم با انتخابِ از روی بصیرت خود، دست مسئولان نا کارآمد و نالایق را از منصب های سیاسی واجتماعی و فرهنگی کوتاه کنند.

رئیس شورای امور مساجد استان البرز با اشاره به اتمام سال جاری و وجود امتحانات سخت الهی در این سال، افزود: این امتحان الهی برای افراد و ملت ها نمرات مختلفی را به همراه داشت که عده ای با نمره عالی قبول و گروهی مردود شدند و نمره کشورهایی که دم از تمدن و دموکراسی و امثال این حرف ها می زنند با مدیریتی زننده و ناکارآمد که از خود نشان دادند و حتی راضی شدند که سالمندان جامعه رادراین بلیه بدون رسیدگی رها کنند معلوم است.

وی با بیان هجمه همه جانبه دشمن و کم کاری بعضی مسئولین در سالی که گذشت،گفت: سختگیری ها و تحریم های چند وجهی آمریکا و ترور دانشمند هسته ای و تلاش برای ایجاد آشوب در داخل کشور و بعضی کم کاری ها و بی تدبیری های مسئولان، روحیه استقامت مردم را تقویت کرد و با تحمل همه سختی ها، صحنه های حضور را تا جایی که اجازه داده می شد حفظ کردند و در بعد عبادی در بحث مراسم مذهبی، جمعه و جماعات کوتاهی هایی شد.

امام جمعه کرج با اشاره به رویش های این مسیر و تشکر از کادر درمان، خاطرنشان کرد: اما در این بین باید آفرین گفت به همت مردان و زنان سپید پوشی که برای بهداشت جامعه و حفظ سلامت مردم تاپای جان تلاش کردند و شهیدانی بزرگوار تقدیم کردند تا رویش های یک سال گذشته درزمینه های علمی و صنعتی به خصوص صنعت دفاعی وموشکی و پهپادی و دریایی و تولید واکسن کرونا را که در متن فشارها بدست آمد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شوراهای شهر، متذکر شد: تعداد زیادی از افراد که خود را شایسته حضور در شورا می دانند اعلام آمادگی کرده اند تا اسامی صلاحیت داران اعلام شود شما رصد و پایش خود را داشته باشید از این جا به بعد بهشت و جهنم رای دهندگان شروع می شود.

وی با تذکر و توصیه در انتخاب افراد اصلح برای انتخابات پیش رو ، عنوان کرد: ببینید چه کسانی را انتخاب می کنید جالب است دست کسانی که از منصب ها کوتاه شده به نحو دیگری تلاش می کنند تا خود را در صحنه و قدرت نگه دارند.

حسینی با اشاره به اینکه به کاندیداهای مستقل و لیست هایی که در آینده ارائه می شود کاملاً دقت کنید، تصریح کرد: افراد کار آمد و متدین و متخصص که مفید به حال حوزه مدیریت شهری هستند را انتخاب کنید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه گاهی شنیده می شود افراد خاصی که تمایل دارند در آینده مثلاً شهردار باشند، لیستی را تقویت می کنند و حمایت می کنند که نتیجه اش شهردار شدن خودشان باشد، متذکر شد:  جالب است افرادی هم که می دانند رد صلاحیت می شوند دنبال دیدن زید و عمرو هستند تا کاری برایشان صورت گیرد که امیدواریم و مطمئن هستیم این دوره دقت لازم در این زمینه صورت می گیرد و شاهد حجم گسترده از انحلال و دستگیری شوراهای شهر وروستا در آینده نیستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز حسینی همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳