Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:04:38 GMT

آتش سوزی ۴ خودرو در شهرک نفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۸۹۳

آتش سوزی ۴ خودرو در شهرک نفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۷:۵۵ دقیقه یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در بزرگراه اشرفی اصفهانی، شهرک نفت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان در مدت زمان ۵ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان ۵ طبقه ۳۵ واحدی، در پارکینگ ۴ دستگاه خودرو وجود داشته که همه دچار آتش سوزی شده بودند، دو دستگاه کاملا شعله ور شده بود و سوخته بود و دو دستگاه هم خسارت‌های زیادی دیده بودند.

ملکی گفت: دود زیادی طبقات بالایی را گرفته بود که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به داخل پارکینگ بروند، گروه‌های دیگر هم به طبقات بالایی رفتند و به جستجو افراد گرفتار رفتند و ۱۰ نفر را به سلامت خارج کردند. افراد از داخل راه رو‌ها و پنجره‌ها خارج شدند و چند نفری هم از داخل منازل خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:مورد مصدومیت و تلفات جانی نداریم و نیرو‌ها مشغول ایمن سازی و مراحل پایانی لکه گیری هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل کارشناسان برای علت حادثه خواهد شد.

وی بیان کرد: خوب است همکاری مردم با آتش نشانان را داشته باشیم و در حال حاضر نیرو‌ها مشغول ایمن سازی و تخلیه دود هستند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه مصدومیت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد