Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@21:03:48 GMT

اخذ حق‌آبه ٣٥ تالاب از وزارت نیرو

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۵۱۰۲

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تبریک سال جدید، از دو برابر شدن بودجه هزینه ای در سال جدید خبر داد و گفت: وضعیت سازمان حفاظت محیط زیست در سال ١٤٠٠ از نظر مالی با دستور رییس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه بهتر می شود.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری در ادامه پیام نوروزی خود به برخی از اقدامات شاخص سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته اشاره کرد و گفت: قانون حمایت از محیط بانان به تصویب نهایی رسید و آیین نامه اجرائی آن ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهور تصریح کرد: با تصویب این قانون، محیط بانان با خیال راحت تر می‌توانند وظایف خود را انجام دهند.

کلانتری در بخش دیگری از پیام نوروزی خود از اخذ حق‌آبه ٣٥ تالاب از وزارت نیرو به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان حفاظت محیط زیست یاد کرد و افزود: حقآبه محیط زیستی اهمیتش از حق آبه کشاورزی بیشتر است.‌

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: تمام طرح های توسعه ای کشور در کمتر از ٢ ماه پاسخ ارزیابی محیط زیستی شان ارائه می شود.

وی به توسعه آموزش عمومی محیط زیست در سال گذشته اشاره کرد و گفت : باید باور محیط زیست را به آحاد مردم برسانیم و شعار ٨٠ میلیون محیط بان برای تحقق توسعه پایدار کشور لازم است پیگیری شود.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد و تا حدودی کود کمپوست تولید می‌شد که کیفیت لازم را نداشت، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

وی افزود: سال‌ها پیش ۸۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی پسماند مجاز در کشور بود که در حال حاضر بسیار بالاتر رفته است، البته بخشی از اسناد به‌صورت غیر قانونی مدیریت می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت پسماند یک صنعت در کشور است که می‌تواند علاوه بر حفاظت از محیط زیست در اشتغال نیز مؤثر باشد.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751659

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر