Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال نام چند بازیکن لیگ برتری را برای پیوستن به این تیم مطرح کردند اما در نهایت تنها موفق به جذب دو بازیکن شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امین قاسمی نژاد آخرین ناکامی مدیران استقلال در جذب یک بازیکن لیگ برتری بود. مدیران استقلال که از ابتدای فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را در لیست خرید خود قرار داده بودند در نهایت تنها آرمان رمضانی و سعید مهری را جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل نقل و انتقالات زمستانی نام چند بازیکن برای آبی پوش شدن رسانه‌ای شد که مدیران این باشگاه هرگز آن را تکذیب نکردند.

 

 

این تصویر ۵ بازیکنی است که می توانست استقلال فرهاد مجیدی را که البته بازیکن کم هم ندارد به یک تیم کهکشانی تبدیل کند. بازیکنانی که از ابتدا هم مشخص بود سنگ بزرگی برای مدیران استقلال است.

تیم مجیدی را با این ۵ ستاره تصور کنید. تیم وحشتناکی می‌شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال امین قاسمی نژاد میلاد جهانی مدیران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان