Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:26:45 GMT

۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۶۰۱۸

۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی آزاد شدند

غلامرضا حسین‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۷۱ زندانی بدهی مالی، ۴۳ زندانی بدهی مهریه، سه زندانی بدهی دیه و هفت زندانی بدهی نفقه داشتند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شند.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد استان، ۱۲۲ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند و ۶۲ نفر از زندان بیرجند، ۲۲ نفر از زندان فردوس، ۱۱ نفر زندان طبس، ۲۱ نفر زندان قاین و هشت نفر از زندان نهبندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین‌پور مجموع بدهی این زندانیان را ۴۵ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این زندانیان با ۱۸ میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان گذشت و رضایت شاکی، ۷۰۱ میلیون تومان آورده زندانی، ۲۰ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان اعسار، یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان کمک ستاد دیه استان، یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان کمک ستاد دیه کشور  و ۵۰ میلیون تومان کمک کمیته امداد و ۸۶۶ میلیون تومان کمک بنیاد مستضعفان آزاد شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۲ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان مجموع تسهیلات پرداختی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان از ابتدای امسال بوده است که این تسهیلات با نرخ چهار درصد پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹ زندانی جرائم غیرعمد در آستانه تحویل سال آزاد شدند، اضافه کرد: بدهی این زندانیان ۷۱۸ میلیون تومان بود که با گذشت شاکیان، اعسار و تسهیلات ستاد دیه استان آزاد شدند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۸ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۴۰ نفر بدهی مالی، ۳۵ نفر مهریه و سه نفر بدهی دیه دارند که در مجموع ۱۹ میلیارد تومان این زندانیان بدهی دارند.

 وی عنوان کرد: هم اکنون زندانی با بدهی مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در زندان‌های استان نداریم.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان ستاد دیه کشور خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان ستاد دیه کشور خراسان جنوبی انجمن حمایت از خانواده زندانیان ستاد دیه کشور خراسان جنوبی اخبار کنکور میلیون تومان کمک جرایم غیرعمد زندانی بدهی آزاد شدند ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد