Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار نطنز ضمن تأکید بر ممنوعیت برپایی چادر در پارک گفت: پذیرش مسافر در مراکز اقامتی مجاز نطنز بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ممنوع است. - اخبار استانها -

رمضانعلی فردوسی در در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی در کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر را امری ضروری دانست و اظهار داشت: محور اصلی فعالیت‌های این کمیته‌ها برگزاری سفرهای ایمن در نوروز 1400 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردوسی گفت: اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، حمل و نقل، بهداشت، سلامت و محیط زیست، امداد و نجات، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اطلاع‌رسانی، تبلیغات امورفرهنگی و فضای‌مجازی، برنامه‌ریزی و آمار، انتظامی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات از جمله کمیته‌های 10گانه ستاد خدمات سفر شهرستان نطنز است که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا باید در صورت امکان پذیرش مسافران نوروزی در سطح شهرستان نطنز با محوریت برگزاری سفرهای ایمن، فعالیت‌های خود را انجام دهند.

فرماندار نطنز افزود: براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و در راستای گردشگری هوشمند، سفر از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و اسکان و پذیرش در تمامی مهمانسراهای ادارات دولتی، خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی، واحدهای آموزشی، مساجد، حسینیه‌ها، پارک‌ها و چادر زدن ممنوع است.

پروانه بهره‌برداری نخستین اقامتگاه سنتی در اردستان صادر شدنظارت بر اماکن اقامتی ایام نوروز در گیلان تشدید می‌شوداماکن اقامتی و گردشگری در "شهرهای قرمز و نارنجی" باز است!

فردوسی ضمن اشاره به شرایط پذیرش مسافر در شهرستان نطنز تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی پذیرش و حضور گردشگر و مسافر فقط در تاسیسات گردشگری که دارای پروانه بهره‌برداری از اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز هستند و با ظرفیت 50 درصد امکان پذیراست.

وی بر ساماندهی مراکز اقامتی از طریق سیستم برخط رزرواسیون تأکید کرد و گفت: تمامی این تاسیسات ملزم به پذیرش در قالب سیستم برخط رزرواسیون در ایام نوروز و اخذ گواهی بهداشت ایمن و تکمیل ظرفیت از طریق سامانه برخط رزرواسیون و نصب برگه سامانه یکپارچه نظارت QR هستند.

انتهای پیام/804/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز پذیرش مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

کد خبر 6096946

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه