Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیایی رئیس گروه بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر بیرجند امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: تجربه تلخ سه موج کرونا در خراسان جنوبی نشان می‌دهد هرگونه دورهمی و دید و بازدید می‌تواند به قیمت جان مردم تمام شود و پیک خطرناکتر از قبل را به دنبال داشته باشد.

او از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود، خانواده و کادر درمانی تا جایی که ممکن است از دید و بازدید‌های نوروزی و سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی تأکید کرد: اگر لازم است پدر و مادر را ملاقات کنید، حتما این کار در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک باشد و این عید دیدنی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

تدارک ویژه صدا و سیمای خراسان جنوبی در نوروز ۱۴۰۰

رئیس گروه بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر بیرجند به مردم توصیه کرد در صورتی که مجبور به عید دیدنی در فضای بسته هستند، حتما پنجره‌ها باز و هوا جریان داشته باشد.

کرونا همچنان مهمان ناخوانده سال ۱۴۰۰

به گفته رئیس گروه بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر بیرجند سال ۱۳۹۹ سال بسیار سختی برای کادر درمانی، بیمارستان‌ها و مردم بود و همه ما سالی پر از نگرانی و اضطراب را پشت سر گذاشتیم.

ضیایی افزود: تحمل این شرایط برای هیچ کس آسان نبود و با وجود مشکلات، همه مردم تمام تلاش شان را کردند تا حداکثر دستور العمل‌ها را رعایت کنند.

او بیان کرد: امیدوار بودیم امسال هم همانند گذشته ها، بتوانیم نوروز را در کنار هم جشن بگیریم، اما چه کنیم که کرونا سال ۱۴۰۰ هم مهمان ناخوانده ما خواهد بود و اگر جدی نگیریم روز‌های سخت تری را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورهمی های خانوادگی عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بهترین غذا‌های درمان آلرژی‌های فصلی (فیلم) برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم) چه زمانی برای رفع کمبود آهن باید مکمل مصرف کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • گره اندر گره
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی