Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامل گلباغی روز شنبه در حاشیه توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان اظهار داشت: این کمک‌های مومنانه به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س)  و مشارکت ستاد کانون‌های مساجد استان انجام شده است.
وی افزود: در طرح قربانی که ابتدای هر ماه قمری انجام می‌شود گوشت‌های قربانی با مشارکت خیرین بین‌ نیازمندان در سطح کشور توزیع می‌شود که امروز برای سومین بار شاهد توزیع کمک‌های مومنانه این موسسه در طرح قربانی ماه شعبان در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان‌ها است، افزود: بعد از اعلام موسسه حضرت خدیجه (س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری موسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره‌مندی یک هزار و ۲۰۰ خانواده از این کمک‌ها فراهم شد.
گلباغی با اشاره به اینکه این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان است گفت: یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز در قالب یک هزار و ۲۰۰ بسته در بین خانواده‌های نیازمند از جمله روحانیون، خادمین مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شد.
وی یادآور شد: کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در تمامی شهرستان‌های استان در توزیع این گوشت های قربانی همکاری کنند.

برچسب‌ها کردستان گوشت قرمز سنندج کانون فرهنگی هنری مساجد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گوشت قرمز سنندج کردستان گوشت قرمز سنندج کانون فرهنگی هنری مساجد اخبار کنکور فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی