Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:24:52 GMT

صعود میرشفیعی و زمانی به مرحله فینال P۱ مردان

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۶۳۴

صعود میرشفیعی و زمانی به مرحله فینال P۱ مردان

ملی‌پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان به مرحله فینال مسابقات ماده P۱ مردان جام‌جهانی العین صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در روز سوم از رقابت‌های جام‌جهانی 2021 امارات، در مرحله مقدماتی ماده تپانچه 10 متر بادی مردان P1، سید محمدرضا میرشفیعی با ثبت رکورد 569 در جایگاه چهارم و مهدی زمانی با رکورد 562 در رده پنجم ایستادند و راهی مرحله فینال شدند

محمود باقر‌نژاد در همین ماده موفق به ثبت رکورد 548 شد و در نخستین تجربه خود در رویداد جام جهانی توانست حد نصاب ورودی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان تپانچه بادی 10 متر بانوان ایران P2 تا ساعاتی دیگر در خط آتش مسابقات قرار می گیرند و همچنین نمایندگان ماده P1 در فینال این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

ستاد برگزاری رقابت‌ها با توجه به محدودیت‌های بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هر 48 ساعت یکبار از ورزشکاران تست کرونا می‌گیرد و به همین دلیل برنامه نهایی را به صورت روزانه اعلام می‌‌کند.

این دوره از مسابقات با شرکت 120 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات تا چهارم فروردین ماه 1400، ادامه دارد.

سرمربی تیم تیراندازی تپانچه: وضعیت کرونا در هند بحرانی نبود، ذخیره‌ها را هم اعزام می‌کردیم/ یک پیچ نمی‌توانیم برای سلاح وارد کنیم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد

بانوان ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی بانوان موفق به کسب مدال طلا برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در ادامه مسابقات جام جهانی پاارتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینال که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بودند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی