Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از دستیابی به رکورد مهم دیگری در آخرین ساعات سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: شرکت فولاد مبارکه در آستانه ورود به قرن امید و در آخرین ساعات سالی که مجموعه ای از مشکلات و محدودیت‌ها را در خود جای داده بود؛ توانست رکوردی دیگر علیرغم چهار بار تحریم و قرار گرفتن در سیبل اصلی تحریم‌های اقتصادی آمریکا، و در کوران تحریم و کرونا و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فولاد مبارکه ثابت کرد در عرصه صنعت و اقتصاد امروز به شکوفایی کامل دست پیدا کرده است ومی تواند با درنوردیدن مرزهای تولید و کسب رکوردهای متعدد یکی پس از دیگری تاریخ سازی کند.

رکورد تولید ۷ میلیون تختال و ۱۰ میلیون تن فولاد خام

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این مطالب اظهار کرد: دست یابی به رکورد تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در کارخانه اصلی فولادمبارکه و ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه در آخرین روزهای سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده بود؛ لبیک به خواسته مقام معظم رهبری دهد و فولادمردان فولادمبارکه بار دیگر اثبات کردند فارغ از تمام  حواشی، دریایی از غیرت و کوهی از عزم و اراده هستند و با همت بالای خود سفیران امید درجامعه هستند.  

جهش تولید با رکوردهای متعدد

عظیمیان ضمن اشاره به تلاش ستودنی کارکنان متخصص فولادمبارکه، بیان کرد: کارکنان متخصص گروه فولادمبارکه از ابتدای امسال با عزمی مضاعف تصمیم گرفتند و یک دل شدند تا با کسب رکوردهای پی در پی نشان دهند با باور ملی، ایستادگی و اتحاد می توان تمام غیرممکن‌ها را ممکن کرد و این اراده فولادی را تا آخرین روزهای اسفند به نمایش گذاشتند تا نام فولاد مبارکه خاری باشد در چشم بدخواهان این مرز و بوم کهن.

وی به رکوردهای متعدد گروه فولاد مبارکه در سال جهش تولید پرداخت و اظهار داشت: پشت سر گذاشتن رکوردهای روزانه و ماهیانه تا ثبت رکورد روزانه ۱۴۰ ذوب، در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم، ثبت رکورد بی نظیر تولید ۷۰۰ هزار و ۱۶۵ تن گندله در ناحیه آهن سازی، ثبت رکورد تولید سالیانه یک میلیون و ۳۷۲ هزار تن در واحد تاندم مداوم نورد سرد، رکورد تولید ۱۳۴ هزار تن محصول قلع اندود درخط نورد دو قفسه ای، عبور از رکورد سالیانه یک میلیون و ۱۵۲ هزار تن در خطوط باکس آنیلینگ نورد سرد و ۱۲۳ هزار تن درخط تمپرمیل، عبور از ظرفیت اسمی سالیانه ۱.۵ میلیون تن تختال و ثبت پنج رکورد متوالی در طول شش ماهه در فولاد هرمزگان، ثبت رکورد تولید سالیانه یک میلیون و ٣٨٢ هزار تن آهن اسفنجی با رکورد کیفی ٩٤.٨ درصد در واحد احیا مستقیم مجتمع فولاد سبا، عبور از تولید ۳ میلیون تن گندله در فولاد سنگان، ارتقای رکورد تولید ماهیانه ورق گالوانیزه در شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری و رسیدن به تولید ۱۸ هزار و ۵۴۹ تن، تولید ۹۸ هزار و ۳۲۵ تن سنگ‌آهک دانه‌بندی در شرکت فولادسنگ و همینطور ثبت رکورد تولید ماهانۀ آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت، جابه‌جایی ۳ رکورد در فولاد امیرکبیر کاشان و همچنین ۲ رکورد در فولاد متیل و... تنها گوشه ای از این رکوردها در سال جهش تولید است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان گفت:  این موفقیت ها و رکوردهای متعدد را به تمام کسانی که دل در گروی استقلال و آزادی این نظام مقدس دارند، تبریک می گویم و در این لحظه های باشکوه با غرور و افتخار برخاسته از همت همکارانم در گروه بزرگ فولاد مبارکه به همه آن‌هایی که در قالب یک تیم بزرگ کاری این دستاورد بزرگ را آفریدند ادای احترام می کنم و به ایشان دست مریزاد می گویم و مطمئنم شرکت فولاد مبارکه با چشم اندازی که برای خود ترسیم کرده است در آستانه قرن جدید نوید بخش آینده ای بهتر خواهد بود و  سال ۱۴۰۰ سال فولاد مبارکه و همه اراده های فولادین است.

پربیننده ترین کاهش تقاضای خرید در بازار لوازم خانگی رشد ۷.۸درصدی تولید ناخالص داخلی بخش صنعت/ تورم فصلی صنعت کاهش یافت خودکفایی صنعت لوازم خانگی در سال ۹۹ وضعیت رشد صنعتی کشور چطور است؟ توسعه ۳صنعت بزرگ کشور با راه‌اندازی نورد گرم ۲ فولاد مبارکه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مباركه اصفهان برجام شرکت فولاد مبارکه فولاد مبارکه رکوردهای متعدد رکورد تولید ثبت رکورد میلیون تن جهش تولید هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان

رسانه‌های ترکی گزارش داده‌اند که قرار است شرکت هوایی «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود به افغانستان را در ۲۱ می از سر بگیرد.

براساس این گزارش، این شرکت هوایی ترکی پس از خروج امریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱، پروازهای خود را به کشور متوقف کرده بود.

بربنیاد این اطلاعات، قرار است این شرکت هوایی هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن را انجام دهد.

گفتنی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، تمام پروازهای بین‌المللی از فرودگاه کابل متوقف شده بود.

این در حالی است که در ماه عقرب گذشته نیز شرکت هوایی «فلای دبی» پس از وقفه دو ساله پروازهایش به افغانستان را از سر گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال