Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه با تبریک حلول سال ۱۴۰۰ به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و شریف ایران به ویژه استان قزوین افزود: انتخابات خرداد ماه مهم ترین رخداد کشور در سال جدید خواهد بود که دارای ابعاد ملی و بین المللی زیادی است و مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در این رخداد مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رخدادهای سالی که گذشت،اظهار داشت: سال ۹۹ سالی دشوار بود و با تشدید تحریم های ظالمانه دشمن و شیوع کرونا همراه بود اما تلاش شد با برنامه ریزی دولت، تلاش کارآفرینان و همت مردم شرایط به گونه ای پیش برود که چرخ های اقتصادی کشور به چرخش درآمده و معیشت و نیازهای اساسی مردم تامین شود.

استاندار قزوین گفت: در سالی که گذشت با وجود همه تنگناها و تحریم ها شاهد به بار نشستن یک هزار و ۱۴ پروژه عمراتی و اقتصادی و تولیدی با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بودیم که راه اندازی آنها نقش موثری در رشد و توسعه استان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های دولت در سال جهش تولید تلاش برای احیای واحدهای راکد و غیرفعال بود،افزود: در سال ۹۹ شاهد احیای ۵۹ واحد تولیدی استان قزوین و بازگشت آنها به چرخه تولید بودیم.

جمالی پور افزود: در سال ۹۹ همچنین شاهد تحقق کامل  وعده اشتغال استان و ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل جدید بودیم.

استاندار قزوین با بیان در سال ۹۹ همچنین شاهد توفیقات زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان بودیم،افزود: در این سال تخت های آی سی یو بیمارستان های استان ۲ برابر شد و همچنین شاهد راه اندازی دوباره و تجهیز بیمارستان های رحیمیان و ولی عصر آبیک و افتتاح بخش رادیوتراپی بیمارستان ولایت بودیم.

وی افزود: در سالی که گذشت همچنین شاهد افتتاح  و آبگیری سد نهب به عنوان یکی از بزرگترین طرح های زیرساختی استان بودیم که در بهینه سازی مصرف آب و تامین آب شرب بخش کشاورزی شهرستان های تاکستان و بویین زهرا نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین از افتتاح فاز اول جاده اصلی قزوین-الموت-تنکابن و آبرسانی از سد طالقان به آبیک تا پایان کار دولت خبر داد و گفت: دولت دکتر روحانی تا پایان کار خود همچنان بر عزم راسخ خود برای خدمت رسانی به مردم مصمم است.

جمالی پور در پایان برای درگذشتگان کرونا آرزوی مغفرت الهی کرد و در پایان برای همه ملت بزرگ ایران به خصوص مردم شهید پرور قزوین در سال ۱۴۰۰ آرزوی سعادت، خوشبختی و تندرستی کرد.

برچسب‌ها هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری قزوین نوروز 1400 استانداری قزوین نوروز 1400 اخبار کنکور جمالی پور سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند

به گزارش خبرنگار محمدعلی زلفی گل صبح شنبه طی آغاز سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج افزود: شاهد خیزش‌های دانشجویی و دانشگاهیان در دنیا برابر جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان برابر این نسل کشی مقاومت می‌کنند. ابراز داشت: ادامه این خیزش‌های خودجوش معادلات را عوض خواهد کرد.

زلفی گل گفت: ضمیر آگاه مردم در برابر این جنایات قابل ستایش است و وجدان بیداری که در نقاط مختلف جهان از مظلومان دفاع می‌کنند را می‌ستاییم.

وزیر علوم با بیان اینکه این خیزها در برابر نسل کشی‌ها و کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان می‌تواند آغازگر سیر تحولات جهانی باشد، ابراز داشت: این مهم سبب می‌شود تا دنیا مقابل جنایات اسرائیل موضع گرفته و بیداری ملت‌های آزاده را شاهد باشیم.

کد خبر 6089651

دیگر خبرها

  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲