Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بانوان ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و معلولین ایران راهی مرحله فینال ماده P ۲ مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ شدند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در ادامه رقابت‌های امروز(شنبه) جام‌جهانی پاراتیراندازی ۲۰۲۱ امارات، در مرحله مقدماتی ماده تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان P۲، ساره جوانمردی با رکورد ۵۸۰ در جایگاه نخست قرار گرفت و رکورد این مرحله را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین خدیجه رستمی دیگر نماینده کشورمان با رکورد ۵۶۰ در رده پنجم ایستاد و در نهایت این دو ملی‌پوش به مرحله فینال صعود کردند.

سمیرا ارم دیگر نماینده ایران در همین ماده با ثبت رکورد ۵۴۶ در جایگاه یازدهم قرار گرفت و از صعود به مرحله فینال بازماند.

تا ساعاتی دیگر مردان ملی‌پوش ایران در مرحله فینال P۱ با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

ستاد برگزاری رقابت‌ها با توجه به محدودیت‌های بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هر ۴۸ ساعت یکبار از ورزشکاران تست کرونا می‌گیرد و به همین دلیل برنامه نهایی را به صورت روزانه اعلام می‌شود.

این دوره از مسابقات با شرکت ۱۲۰ ورزشکار از ۲۴ کشور به میزبانی کشور امارات تا چهارم فروردین ماه ادامه دارد. بیشتر بخوانید: صعود دو تیرانداز جانبازان و معلول ایران به فینال جام جهانی امارات

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جام جهانی پاراتیراندازی ساره جوانمردی خدیجه رستمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاراتیراندازی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جام جهانی پاراتیراندازی ساره جوانمردی خدیجه رستمی مرحله فینال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین