Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کشتی ایرانی به عنوان عیدی سال 1400، افتتاح مجهزترین و بزرگ ترین کمپ تیم ملی کشتی را وعده داد و اعلام کرد این کمپ بسیار کم نظیر خواهد بود

علیرضا دبیر در پیامی، سال نوی جدید را به مخاطبان رسانه طرفداری و ملت ایران تبریک گفت.

صحبت های علیرضا دبیر به شرح زیر است:

سال جدید و ماه مبارک شعبان را خدمت همه هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین که ماه شعبان با عید نوروز با هم یکی شده اند و داریم همزمان با هم جفتشان را پشت سر می گذاریم خیلی برکت دارد، یکی برکت معنوی و دیگری برکت روحی و ذهنی و جسمی برای مردم خوبمان. امیدواریم آن سالی را که منتظرش بودند، همین 1400 باشد. به هرحال آن سالی که دنبال بوده اند، یکی می خواسته به پولی برسد یکی می خواسته به معنویت برسد یکی خواسته ازدواج کند، یکی خواسته قهرمان شود یکی خواسته مدیر شود و هر چیزی، امیدوارم سال خوبی برای تک تکشان باشد و انشالله این مریضی کرونا جمع شود و من خودم آرزویم این است که سال 1400 سال ظهور امام زمان باشد انشاالله. اولین آرزویم سلامتی ایشان و ظهور ایشان، بعد هم سلامتی مردم و از همه مهم تر، عزت کشورعزیزم جمهوری اسلامی ایران را از خدا می خواهم. روز به روز مستقل تر شویم، در دنیا گردن کلفت تر شویم و در همه حوزه ها، در فرهنگ، ورزش، اقتصاد، سیاست، نظامی، معنویت، اخلاق. انشالله در همه چیز بالا برویم و برای رسیدن به این ها یادمان باشد که مفتی بدست نمی آید و باید زحمت کشید، باید مثل یک قهرمان مثل یک دکتری که زحمت می کشد، نمی شود یک ملت با هم زحمت نکشند و رسید. باید همه ملت قبول کنیم و زحمت بکشیم تا انشالله به آن عزتی که می خواهیم برسیم.

و اگر یک عیدی بخواهید به کشتی ایران بدهید در سال جدید آن عیدی چیست؟

تمام سعی مان را داریم می کنیم که یک خانه کشتی بزرگ که مجهزترین و بزرگترین کمپ تیم ملی نه تنها در کشتی در همه رشته های دنیا به غیر از کمپ باشگاه های مثل بایرن مونیخ و رئال و بارسا و این ها، وگرنه می توانم بگویم به شما که در همه رشته ها جزو کم نظیر ترین است و جمهوری اسلامی می تواند در همه چیز این را داشته باشد. انشاالله که مردم این را از ما قبول کنند و یک یادگاری بشود برای مردم عزیزمان و جامعه ورزش و کشتی.

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: بارها گفتم که حسرتی بابت رفتن جیدون سانچو از منچسترسیتی ندارم آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...