Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام رسمی AFC مبنی بر میزبانی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فدراسیون فوتبال تلاش جدی خود را برای پس گرفتن این میزبانی با ارسال نامه های مختلف به کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌های مختلف به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان تجدید نظر در میزبان ایرانی در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این فدراسیون با ارسال نامه رسمی، پاسخی مستدل به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت اخذ میزبانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۰ داد و بار دیگر خواستار تجدیدنظر در این تصمیم شد. فدراسیون با ارسال نامه‌های مختلف به کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان در تلاش برای گرفتن حق فوتبال ایران است.

نامه های ارسال شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرح زیر است:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی انتخابی جام جهانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ جام جهانی فدراسیون فوتبال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی مهدی طارمی تیم ملی ایران سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نامه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی

اوکراین تلاش گسترده‌ای را برای در اختیار گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی «ام‌کیو-۹ ریپر» به‌کار بسته است.

به گزارش مشرق، یک رسانه آمریکایی خبر داده اوکراین در مدت اخیر به تلاش‌های خود برای بهره‌مندی از پهپاد آمریکایی ام‌کیو-۹ ریپر افزوده است.

وبگاه پالتیکو روز جمعه و به نقل از منابع آگاه نوشت، درحالی‌که درخواست اوکراین از آمریکا برای ارسال این پهپاد به کی‌یف موضوع تازه‌ای نیست اما آن‌ها در چند ماه اخیر به تلاش‌های خود افزوده‌اند.

اوکراین در فصل تابستان قصد داشت از پهپادهای ام‌کیو-۹ ریپر به‌عنوان بخشی از برنامه‌های نظامی خود به‌منظور کمک به شناسایی اهداف نظامی روسیه در پشت خطوط مقدم استفاده کند.

اوکراین همچنین پیشتر قصد داشت از ام‌کیو-۹ ریپر برای هدف قرار دادن مواضع و همچنین ماموریت‌های شناسایی استفاده کند اما منابع پالتیکو می‌گویند اوکراین اکنون مدعی است تنها قصد دارد از این پهپادها برای عملیات‌های شناسایی استفاده کند.

این رسانه آمریکایی خبر داده آمریکا درباره ارسال این پهادها به اوکراین مردد است چراکه نگران است روس‌ها آن‌ را سرنگون کنند.

پیش از این، شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی خبر داده بود سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟