Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی نوروز باستانی سال ۱۴۰۰ را به مردم غیور و قدرشناس استان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام نوروزی "حسین کلانتری" آمده است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ》آغاز سال ۱۴۰۰ را به همه شما مردم شریف، غیرتمند و صمیمی که در استان کهگیلویه و بویراحمد با عزت و سرافرازی زندگی می کنید تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشاپیش میلاد امام عصر عج را تبریک می گویم و امیدوارم با عنایت حق تعالی و به برکت این اعیاد خجسته سالی پر خیر و برکت دوری از بلا و مصائب عالم بشریت، جهان اسلام و ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی تصریح کرد: در سال ۹۹ حوادث و خاطرات تلخ و شیرینی را با هم پشت سر گذراندیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: این حوادث تلخ و شیرینی تجارب ارزنده ای داشت.
کلانتری در پیام نوروزی خود تاکید کرد: در آغاز سال اولویت ما اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تصمیمات دولت تدبیر و امید برای امر جهش تولید بود.
وی ادامه داد: خوشحالم که عرض می کنم کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور بود که توانست ۳۳ طرح جهش تولید را با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به تصویب برساند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح ها را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان نهایی کردیم و هم اینک بسیاری از این طرح ها در آستانه بهره برداری است.
کلانتری تصریح کرد: طرح های اقدام ملی مسکن، طرح تکمیل بازآفرینی شهری، توجه به بحث مسکن محرومین در روستاها در دستور کار قرار گرفت که برای نمونه ۳۵۰۰ مسکن روستایی در آستانه تکمیل است و در روزهای آغازین سال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: برخی طرح های عمران شهری و روستایی و اشتغالزا طرح هایی بودند که بهره برداری رسیدند و بخشی از خواسته ها و مشکلات مردم برآورده شد اما امسال باید تلاش را با کمک مردم و تمام آحاد جامعه بیشتر کنیم تا سایر نیازها برطرف شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سال گذشته حلاوت افتخارات را چشیدیم، جامعه علمی و دانشگاهی استان با افتخار توانست چندین چهره علمی را در جهان معرفی کند.
کلانتری بیان کرد: جوانان و ورزشکاران استان توانستند برای استان افتخار آفرینی کنند و در چندین رشته در رتبه اول کشور قرار بگیرند، جوانان ما در فراز بام خائیز دهدشت، قایقرانی خوش درخشیدند و دختران ورزشکار هم در سطح ملی و آسیایی افتخار آفرینی کردند.
وی ادامه داد: همچنین جوانان پرشور و باانگیزه در استارت آپ ها در مراکز پارک علم و فناوری استان کارآفرینی کردند و با جهش فوق العاده توانستند خود را در کشور مطرح کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قطعا مشارکت و همت شما مردم بود که در امر مقابله با ویروس جهانی و منحوس کرونا همه مسئولان را یاری رساندید تا کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت ویروس کرونا سربلند بیرون بیاد.
کلانتری اظهار کرد: آمار ها نشان می دهد مشارکت آحاد مردم، تلاش پرستاران و پزشکان و دیگر دستگاه های مسئول در بسیاری شاخص های مهم همچون کشندگی و مرگ و میر وضعیت بهتری دارد.
وی تاکید کرد: به عنوان نمونه شاخص میزان مرگ و میر استان یک سوم آمار میانگین کشوری است و استاندار کاهش مرگ و میر را داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در ماه پایانی امسال، زلزله ۲۹ بهمن زلزله سی سخت و روستاهای اطراف آن به وقوع پیوست و بسیاری از منازل مردم خسارت دیدند تصریح کرد: خداوند را شاکریم زلزله سی سخت تلفات جانی نداشت و بلافاصله همه پای کار آمدند و در همان روز نخست مقام معظم رهبری پیام آرام بخشی صادر کرد و همه برای کمک به مردم شتافتند.
کلانتری اظهار کرد: همت والای ریاست جمهوری و دولت خدمت گزار تدبیر و امید سبب شد که با برگزاری سه جلسه متوالی و بافوریت، اعتبارات مورد نیاز تصویب و ابلاغ شود.
وی تاکید کرد: در طی ۴۲ سال گذشته سریع ترین اقدامات برای بازسازی منازل مردم زلزله زده انجام گرفته است و کارهای بزرگی انجام شد و مسئولان و متولیان در این زلزله سربلند بیرون آمدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیاری از دشمنان و گروه های ضد انقلاب به دنبال این بودند که از این موضوع سو استفاده کنند اما صبوری و درک صحیح مردم و معرفت آن ها و تلاش مسئولان باعث شد دشمن نتواند این بهره را ببرد.
کلانتری بیان کرد: اعتماد مردم به مسئولان باعث شده سرعت کار ما برای بازسازی منازل زلزله زده در سی سخت دوچندان شود.
وی تصریح کرد: امسال حتما سال پر خیر و برکتی خواهد بود اما سال ۹۹، سال سختی را پشت سر گذراندیم تحریم‌های ظالمانه با چاشنی فشار های حداکثری به ما وارد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سال پیش روی ما سال حماسه و پیروزی با شرکت در انتخابات است و مشارکت حداکثری مردم به منزله نقش بر آب کردن توطئه های دشمن خواهد بود.
کلانتری تاکید کرد: سلامت و امنیت انتخابات همچون سال های گذشته، با جدیت برقرار خواهد بود.
وی ادامه داد: امسال طرح های مهمی همچون پاتاوه دهدشت، بیمارستان های بهمئی و گچساران به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این سال ها، کارهای بزرگ و ماندگاری در دولت دوازدهم برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.
کلانتری اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم دیگر امسال این است که دولت دوازدهم کارنامه خود را به دولت سیزدهم تحویل خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: ما خدمتگزاران در همه عرصه ها به کمک شما مردم گام های بلندی را برداشتیم و گام های بلندتری پیش روی ماست که با هم، هم پیمان می شویم و عهد می بندیم در راه بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر با اهتمام جدی حرکت کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تبریک سال نو كهگيلويه و بويراحمد استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد