Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل اویارزابال فاش کرد که اودگارد آماده پیوستن به سوسیداد بوده اما در لحظه آخر تغییراتی رخ داده است.

میکل اویارزابال، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد در مصاحبه با Movistar در مورد مارتین اودگارد صحبت کرده است. مارتین اودگارد یک فصل در رئال سوسیداد در کنار اویارزابال بازی کرد و پیش از انتقالش به آرسنال در این فصل نیز شایعاتی مبنی بر پیوستن مجدد این بازیکن به رئال سوسیداد وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، میکل اویارزابال در این مورد گفت:

مارتین اودگارد در این فصل خواهان بازی در رئال سوسیداد بود و به این اتفاق نیاز داشت اما تغییر در لحظه آخر و تمام موانع و پیچیدگی ها در مادرید، به او کمکی نکرد.

 همچنین بخوانید:

مارتین اوگارد: از روزی که به آرسنال آمدم احساس می کنم در خانه هستم

 

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: بارها گفتم که حسرتی بابت رفتن جیدون سانچو از منچسترسیتی ندارم آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل اویارزابال رئال سوسیداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و بورنموث عصر _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۴۵، لئاندرو تروسار در دقیقه ۷۰ و دکلان رایس در دقیقه ۷+۹۰ برای آرسنال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی آرسنال و بورنموث کد خبر 750527

دیگر خبرها

  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد