Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:01:05 GMT

رییس مجمع نمایندگان خوزستان: همراه کادر درمان هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۵۷۹

رییس مجمع نمایندگان خوزستان: همراه کادر درمان هستیم

به گزارش ایرنا سید کریم حسینی روز شنبه درحاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز و تبریک سال نو به مجموعه کادر درمان و پزشکان در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز پارسال با استفاده از ظرفیت کادر درمان و پزشکی خود تلاش فراوانی را در مهار ویروس کرونا و همچنین خدمت رسانی به مردم داشت که جا دارد در نخستین روز از سال جدید از این مجموعه قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، همواره در کنار مجموعه دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به این تلاشگران و مجاهدان عرصه سلامت دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روز توفیقی حاصل شد تا از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را در بیمارستان رازی

مشاهده و بررسی کنیم و امید است مردم خوزستان نیز با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد غیرضروری، ضمن حفظ سلامت خود، خستگی را از تن کادر درمان خارج کنند.

در این دیدار که رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز حضور داشت ، رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سال جدید به کادر درمان و پزشکی بیمارستان رازی، مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

هم اکنون هشت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا خوزستان اهواز نوروز 1400 پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا خوزستان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا خوزستان اهواز نوروز 1400 اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان