Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و اعتبارات سفر استانی ریاست مجلس به اندازه کل بودجه عمرانی استان اعتبارات افزایش یافت بدین معنی که در سال ۱۴۰۰ اعتبارات تملک سرمایه‌ای استان دو برابر شده است. - اخبار استانها -

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با تشکر از مسئولین تلاشگر در سال 99، اظهار داشت: برخی از مسئولان در سال 99 در راستای اجرای قانون با روحیه جهادی تلاش کردند اما برخی دیگر متاسفانه همت و تلاش کافی نداشتند، متاسفانه استان در بخشی از دستگاه‌ها دچار مشکل جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزیابی نهایی به مردم گزارش و طبیعتا هر مسئولی که کوتاهی کند به مردم معرفی می‌شود و مسئولی که تلاشگر بوده مورد تشویق قرار می‌گیرد، در برخی دستگاه‌ها بدنه کارشناسی قوی و علاقمند وجود دارد اما در برخی دیگر به جای پیشبرد کارها مانع آن می‌شوند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 99 به میزان کل بودجه عمرانی استان یعنی 850 میلیارد تومان متفرقه برای تملک سرمایه‌ای جذب شد و پروژه‌هایی از جمله راه‌ آهن، پروژه انتقال آب بن-بروجن و ... سرعت گرفتند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 با بیان خبر خوش در سال جدید، گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و اعتبارات سفر استانی ریاست مجلس به اندازه کل بودجه عمرانی استان اعتبارات افزایش یافت بدین معنی که در سال 1400 اعتبارات تملک سرمایه‌ای استان دو برابر شده است.

تاکنون 370 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات استانی وارد لرستان شده استاعتبار لازم برای 17 پروژه‌های اولویت‌دار استان اردبیل ابلاغ شدخط دوم راه آهن بافق- سنگان خراسان رضوی دارای اعتبار بودجه‌ای شد

راستینه در پایان خاطرنشان کرد: این یک رهاورد بزرگ برای تکمیل زیرساخت‌های استان چهارمحال و بختیاری است، لذا سال جدید سال شکوفایی استان خواهد بود و بی‌تردید اگر مسئولین همت کنند استان از برخی مشکلات جدی عبور می‌کند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم

بهنام خسروی معاون امور صنایع صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.

وی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده است، گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
وی اظهار کرد: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

ساخت ضدیخ جایگزین نمک جاده در چهارمحال و بختیاری

خسروی گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد