Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم تحویل سال با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در جمع پاکبانان این منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امروز شنبه 30 اسفند 99 و در لحظه تحویل سال 1400 با حضور جعفر آهنگران، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و سعید پورعلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در گذر مشاهیر از 14 پاکبان زحمتکش جزیره کیش تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از حضور در بین شما عزیزان و زحمتکشان خدمات شهری خرسندم و تحویل سال نو در کنار شما که زیبایی و پاکیزگی جزیره زیبای کیش مرهون تلاش شماست مایه خرسندی و مباهات است.
وی با تبریک فرا رسیدن سال جدید افزود: شاید در ارائه خدمات ما کم و کاستی وجود داشته باشد که از این بابت از همه ساکنان و گردشگران عذرخواهی می‌کنم .
وی همچنین با بیان این موضوع که در این ایام کادر درمان بیمارستان کیش وظیفه سنگینی برعهده دارند گفت: در نخستین ساعات پس از تحویل سال ، با کادر درمان بیمارستان جزیره کیش دیداری خواهیم داشت چرا که باید آن‌ها را بیشتر از پیش مورد توجه قرار دهیم.
ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تشکر از حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: اگر ما امروز شاهد نشاط، سرزندگی و فضای فرح بخش در جزیره زیبای کیش هستیم حاصل تلاش شبانه روزی پاکبانان عزیز جزیره کیش است که تا پاسی از شب در حال رسیدگی به فضای سبز،کاشت گل‌ها و آبیاری درختان زیبای جزیره کیش هستند.
وی افزود: تمایل داشتیم تا لحظه تحویل سال جدید را در کنار شما عزیزان باشیم، چرا که شما همانند برادر و خانواده ما محسوب می‌شوید و در 9 ماه گذشته بیشتر از همیشه در کنار یکدیگر مشغول فعالیت بودیم .
طیبی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا، به ویژه شهدای سلامت و آیت الله سیدین بیان کرد: برای تمامی شما از خداوند منان صحت و سلامت خواستاریم و از سوی تمام همکاران شرکت عمران، آب و خدمات کیش به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
وی با ابراز امیدواری از اینکه ساکنان کیش قصور سهوی شرکت عمران و خدمات را در اجرای طرح ها و ارائه خدمات ببخشند و با آرزوی سلامتی برای ساکنان و گردشگران کیش گفت : خدمت کردن برای ساکنان کیش ما لذت بخش است.همکاران ما در شرکت عمران، آب و خدمات با تلاش‌های شبانه روزی خود سعی بر این دارند تا جزیره کیش در ترازهای جهانی دیده شود و بتوانند فضای جزیره کیش را به سطحی برسانند تا مورد قبول گردشگران و ساکنان واقع شود.
وی اظهار داشت : بیش از 5 و نیم میلیون بوته گل در سطح جزیره کیش کاشته شد که کار بسیار دشواری بود. معابری که باز شد و فضاهای ساحلی و بوستان‌هایی که ایجاد شد و تمام این اتفاقات ثمره تلاش‌های شبانه روزی همکارانم بوده است.
لازم به یادآوری است که در پایان این مراسم سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اهدای لوح از 14 پاکبان زحمتکش جزیره کیش تشکر و قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش آب و خدمات کیش شرکت عمران تحویل سال جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی