Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 1400 به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: زمانی که رهبر انقلاب فرموده‌اند که محور تولید ملی است، تکلیف همه در این حوزه مشخص است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته رهبر انقلاب شعارهای سال را حکیمانه و بر اساس نیاز کشور اعلام می‌کنند، ادامه داد: رهبر انقلاب با انتخاب شعارهای سال مهندسی ساختاری انجام می‌دهند، رهبر انقلاب طبق قانون اساسی این جایگاه را دارند که سیاست‌های کلی را مطرح کنند و اگر مسئولان از این فرامین کوتاهی کنند هم خلاف قانون و هم خلاف شرع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران در مجلس با تاکید براینکه هدف آمریکایی‌ها و غربی‌ها در  جنگ اقتصادی شکست ملت ایران بود که در این زمینه موفق نبودند، اضافه کرد: تولید ملی خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی است که باید تقویت شود که در این راستا همه ظرفیت‌ها باید به میدان بیاید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه یکی از ظرفیت‌های کشور بخش خصوصی است که از توان بالایی برخوردار است، اظهار داشت: باید از این ظرفیت برای خنثی‌سازی جنگ اقتصادی به نحو احسن استفاده شود.

اکبری تالار پشتی با بیان اینکه در بحث پشتیبانی از تولید مخاطب اصلی دولت است، افزود: درخواست اینکه کدام قوانین نقص دارد و یا اینکه نیاز به قانون جدید در این حوزه وجود دارد یا خیر؟ به عهده دولت است، چون قوه مجریه در میدان عمل و  اجرا  است، البته بحث مقررات زدایی نیز باید از سوی دولت انجام گیرد.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به بازدیدهای نظارتی که در چند ماه گذشته داشته است، ادامه داد: یک نگرانی و دغدغه که در این بازدیدها به خصوص تولیدکنندگان بخش خصوصی داشتند این بود که نباید به بهانه رفع تحریم‌ها واردات آزاد شود و به تولید داخلی آسیب وارد شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که تولیدکنندگان به بهانه پرداخت نکردن مالیات یا برخی مسائل دیگر به زندان بروند و تولید آنها تعطیل شود و یا اینکه برای تولید کنندگان که صادرات محور هستند باید مشوق‌های در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب بخش خصوصی تحریم ها رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم