Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی از هواداران این تیم تشکر و همچنین ابراز امیدواری کرد بتواند خبر بقای تیم در لیگ برتر را به آن ها بدهد

ساکت الهامی مقابل دوربین طرفداری هم به زبان ترکی آذربایجانی پیام نوروزی داد و هم با هواداران نساجی صحبت کرد. پیام تبریک ساکت الهامی به زبان ترکی آذربایجانی ساعتی پیش تقدیم شما شد. این بار سرمربی نساجی با هواداران این تیم صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلام. ساعاتی پیش تحویل سال نو را پشت سر گذاشتیم. آقای ساکت الهامی اینجا حضور دارند.

سلام آقای ساکت الهامی. سال نو مبارک.

سلام و ممنون. من نیز خدمت شما سال جدید را تبریک می گویم. امیدوارم که همین طور که پیش می رویم، جذابیت برنامه تان بیشتر شود و سالی که با تلخی به اتمام رسید، دیگر به فراموشی سپرده شود. آرزوی سلامتی و سربلندی برای مردم دارم و امیدوارم که امسال بیماری کرونا از کل دنیا رخت بربندد و مردم به روال عادی زندگی بازگردند. در پایان نیز سال جدید را به تمامی عزیزان مان در نساجی و هواداران تیم تبریک می گویم. ان شاءالله رنج و سختی ای که در یک سال اخیر کشیدند را بتوانیم هرچه زودتر جبران کنیم و در پایان بتوانیم این تیم خوب و ریشه دار را صاحب هویت کنیم و دل مردمان مهمان نواز، ساده و دلنشین اینجا را شاد کنیم. همین طور در پایان دوست دارم به زبان ترکی به تمام ترک های عزیز سلام عرض کنم.

به عنوان صحبت پایانی، یک عیدی به هواداران نساجی بدهید.

عیدی را باید بگویم که عزیزان مان هرکاری می توانستند انجام دادند و ما فقط آن ها را رنجانده ایم. آرزو و عیدی ام این است که خبر بقای تیم را به آن ها بدهم. تمام آرزو و سعی و تلاشم این است تا این کار را انجام دهیم. آن ها بدانند که سربازانشان تا آخرین نفس می جنگند و پا پس نخواهیم کشید. فکر می کنم خبرهای خوبی در ادامه راه بتوانیم به آنها بدهیم و خدا کاری کند که به حق همین عید عزیز مرا شرمنده هواداران خونگرم نساجی نکند که هویت و اصالت مازندرانی ها، همین تیم است.

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: بارها گفتم که حسرتی بابت رفتن جیدون سانچو از منچسترسیتی ندارم آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!

به گزارش ورزش سه، محمد نصرتی مربی تیم تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی دشواری بود ولی خدارا شکر به شیرینی برای تراکتور به پایان رسید. اول از همه به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم گوشه‌ای از دل‌شان را شاد کرده باشیم. من در جریان بازی هم متوجه شدم که دو نفر از هواداران دچار مشکل قلبی شدند و امیدوارم مشکلی برای آن دو هواداری هم که حال نامساعدی داشتند پیش نیامده باشد و سلامت باشند.
او ادامه داد: به بازیکنان‌مان هم تبریک می‌گویم که در این شرایط پر استرس خیلی خوب کار کردند. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که تاثیر حضور هواداران و انرژی‌ای که می‌فرستند بسیار موثر است. امروز دیدیم وقتی هواداران پورحمیدی را تشویق کردند چقدر او روحیه گرفت و در جریان بازی یک موقعیت جدی را از حریف گرفت.

وی افزود: شما خودتان را جای بازیکن بگذارید. واقعا همه بچه‌ها خوب کردند و استرس هم باعث می‌شود انرژی بازیکنان از دست برود و دیدیم که محمد نادری و مهدی شیری که بازی خوبی هم داشتند تحت تاثیر استرس بودند. درود به شرف هواداران که می‌دانستند بازی حذفی است و آمدند. دیدید که چقدر انرژی مثبت به ما دادند و کمک کردند این روند ادامه داشته باشد. بازیکنان ما هم با یک انرژی و تلاش بیشتری پا به زمین گذاشتند و فوتبال است.

ویدئو: 331145

نصرتی در ادامه خاطرنشان کرد: من بعد بازی لیگ که آن اتفاق افتاد. یک حادثه بود و این بازی هم پیش آمد. پورحمیدی بعد از آن بازی در رختکن گریه می‌کرد و ما نتوانستیم گریه‌اش بند نمی‌آمد و می‌خواستم بیاورمش تا مصاحبه کند ولی گفت نمی‌توانم. به او هم گفتم که حسین جان پیش می‌آید و این باعث می‌شود بزرگتر شوی. ما می‌خواستیم همه کنار هم جمع شویم.

نصرتی درباره حضور حمید مطهری تاکید کرد: حمید مطهری در دوران فوتبالش دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بع عنوان فوتبالیست زیاد بازی کند. ایشان خودشان هم گفتند که در این مقطع باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به تیم بزرگ تراکتور کمک کنیم. الان شرایط گونه‌ای است که ما باید کمک کنیم. الان استقلال و پرسپولیس از حذفی حذف شدند و این شرایط خوبی است. من در مصاحبه قبل هم گفتم واقعا از آسیا که حذف شدیم من غم بزرگی در سینه داشتم. فکر می‌کنم با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم. امیدوارم که این اتفاق دوباره رخ دهد و نماینده‌ی ایران در آسیا باشیم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند