Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@04:16:22 GMT

اصل ماجرای اتفاقات اخیر کنگان

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۹۵۲

اصل ماجرای اتفاقات اخیر کنگان

خبرگزاری فارس: اکبر احمدی شهرستان کنگان، در خصوص اتفاقات اخیر رخ داده در این شهرستان اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.

دادستان شهرستان کنگان افزود: تمام دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی به شکل شبانه روز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند تا بتوانند هرچه سریع‌تر با دستگیری فرد مظنون، پرونده را ببندند و مردم نیز از نگرانی خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۵ نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین آباد طی دو روز گذشته به ضرب گلوله کشته شده‌اند.

احمدی در پاسخ به این سوال که بعد از جریان قتل (الف.ک) در محله حسین آباد، آیا مورد قتل یا تیراندازی دیگری وجود داشته است؟ عنوان کرد: خیر موردی مبنی بر قتل یا تیراندازی وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی دامن نزنند ،اینکه گفته می‌شود قاتل، مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفته و هم‌اکنون در بیمارستان کنگان بستری است، صحت ندارد.

دادستان کنگان در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که فرد دیگری مرتبط با این پرونده، توسط متهم، در شهر بردستان( شهرستان دیر) به قتل رسیده است؟ گفت: خیر، هیچ فردی در بردستان که مرتبط با این پرونده باشد، شب گذشته به قتل نرسیده است.

احمدی تاکید کرد: مردم می‌توانند هر نوع اطلاعاتی که در خصوص فرد متهم پیدا می‌کنند را به دستگاه‌های امنیتی یا ۱۱۰ منعکس کنند و ما را در دستگیری سریع‌تر این شخص یاری کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تصویر این فرد در فضای مجازی منتشر شده است و شهروندان چنانچه با چنین فردی برخورد کردند، فقط از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰، مراتب را به اطلاع همکاران برسانند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری در این سفر، با هدف ارزیابی مشکلات و چگونگی تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان بوشهر، با استاندار، مدیران و پیمانکاران این طرح دیدار کرد.

در این دیدار مقرر شد، طی برگزاری جلسه‌ای مشترک با شهرداری‌ها، چالش‌های موجود پیرامون انعقاد و اجرای قراردادها برطرف شود و اپراتورها نیز برنامه به روز رسانی شده خود را ارائه کنند.

مدیر معین پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان بوشهر، ضمن بررسی‌های میدانی وضعیت پیشرفت پروژه، از شهر کنگان و منطقه یک بوشهر نیز بازدید کرد. با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر کنگان و اپراتور مقرر شد تا حداکثر ۶۰ روز آینده ۴۰ کیلومتر حفاری فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

این گزارش حاکی است، اهمیت اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری در سال جدید، در حدی است که در قانون بودجه سال جاری، تمهیداتی برای تحقق این مهم در نظر گرفته شده است. طبق بند پ تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، شهرداری‌های سراسر کشور و وزارت راه و شهر سازی مکلف هستند مجوز حفاری و نصب تجهیزات در معابر شهری و معابر خارج از شهر را حداکثر پانزده روز پس از دریافت تقاضای اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با رعایت شرایط و ضوابط و تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه کنند.

با تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور، تا کنون، اجرای پروژه فیبرنوری در ۴۳۰ شهر کشور آغاز و یا نهایی شده و بیش از ۷ هزار کیلومتر مورد حفاری قرار گرفته است که ۷ میلیون خانوار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

گفتنی است، با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر کشور، سرعت اینترنت به صورت صد برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود. از مزایای دیگر استفاده از فیبرنوری، دسترسی عادلانه مردم به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت با کیفیت در سراسر کشور است

کد خبر 6086812 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان