Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل قزل سفلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی، فرهنگ جهادی و کار جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است، گفت: حرکت، کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است و همان گونه که قبلا نیز اشاره کرده ام اردو‌های جهادی فناوری عرصه تربیت نیروی جوان مومن انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان و... از جمله اهداف اردو‌های جهادی است، بیان کرد: اردو‌های جهادی هر کجا که محرومیتی وجود داشته باشد زمان را نمی‌شناسد و ما می‌بینیم که در ایام نوروز با وجود تعطیلات، این حرکت تعطیل بر دار نیست و گروه‌های جهادی زیادی با حضور در مناطق محروم در عرصه‌های مختلف به خدمت رسانی به مردم عزیز سراسر استان و حتی برخی استان‌های همجوار می‌پردازند.

قزل سفلی با بیان این که بیش از ۲۲۳ گروه جهادی به استعداد بیش از ۳ هزار نفر با هدف خدمات‌رسانی در روز‌های تعطیل عید استمرار داشته باشد اظهار کرد: گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات عید نوروز به دو شکل محل محور و جغرافیا محور در عرصه‌های عمرانی آبرسانی و ابنیه سازی به فعالیت می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که ابنیه سازی مشتمل بر ساخت منازل محروم، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی برای نیازمندان، ساخت مسجد، حسینیه و البته مرمت و بهسازی منازل محرومین است، ادامه داد: گروه‌های جهادی علاوه بر حوزه‌های عمرانی، در حوزه سلامت و بهداشت، آسیب‌های اجتماعی، علمی و آموزشی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی و حوزه‌های خدماتی بنا است در قالب اردو‌های ۳ روزه، ۵ روزه، ۷ روزه، ۱۰ روزه و ۱۳ روزه در جای‌جای استان فارس و مناطق محروم جهادگران به کار جهادی بپردازند.

او در پایان با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا، بیان کرد: در ایام عید در قالب طرح شهید سلیمانی جهادگران عزیز ما در قالب بیش از ۷۹۵ تیم جهادی در طرح شهید سلیمانی در فاز دوم مشغول فعالیت و خدمات رسانی به کسانی که نیازمند و با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی فارس گروه های جهادی مناطق محروم نوروز 1400 گروه های جهادی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود