Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@04:10:55 GMT

دمای هوای تهران به ۱۷ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۸۳۱

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه  امشب در  برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و در برخی مناطق استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان کرمان و هرمزگان بارش باران گاهی رعد و برق و در ارتفاعات خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز یکشنبه در برخی نقاط استان خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان کرمان ارتفاعات هرمزگان ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی و غربی کردستان ارتفاعات زاگرس مرکزی  بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز دوشنبه در برخی نقاط جنوب شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

گودرزی اظهار کرد: روز سه شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در برخی نقاط شمال غرب کشور سبب بارش باران رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش  برف می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: این سامانه چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب و غرب استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق سبب بارش می شود.

او تصریح  کرد: روز جمعه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های ساحلی خزر نیز بارش آغاز خواهد شد. دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه در روز جمعه در شمال غرب شمال شرق استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی  بارش رخ خواهد داد، گفت:  روزهای سه شنبه تا پنجشنبه ورزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما  در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد که منجر به ذوب برف و احتمال وقوع بهمن در دامنه های  در دامنه های رشته کوه البرز می‌شود.

او با بیان اینکه روز جمعه با نفوذ توده هوای سرد کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در غالب مناطق کشور و روز جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در این مدت در برخی نقاط غرب جنوب غرب و جنوب شرق و جنوب شرق کشور گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی گفت: خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان در سه روز آینده مواج است.

گودرزی درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد در بعد از ظهر کاهش  دما را شاهد خواهد بود و بیشترین دمای‌تهران ۱۷ و کمترین آن ۱۰ درجه خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کارشناس هواشناسی پیش بینی می شود برخی نقاط روز جمعه شمال غرب باد شدید جنوب شرق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ادامه بارندگی ها در استان