Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@02:14:18 GMT

مهلت ۷۲ ساعته برای خروج خودرو‌های پلاک غیربومی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۸۳۰

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: صاحبان خودرو‌های پلاک غیربومی ۷۲ ساعت برای خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی مهلت دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر حریرچی گفت: طبق اطلاعیه ستاد ملی قرارگاه اگر در زمان مقرر، افراد از شهر‌های نارنجی و قرمز خارج نشوند به ازای هر ۲۴ ساعت حضور در شهر قرمز ۱ میلیون و در شهر نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس اطلاعیه جدید کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا، گلپایگان در استان اصفهان، زرین دشت در استان فارس و خاتم در استان یزد شهر‌های جدید قرمز اعلام کرد.   خوانسار و لنجان در استان اصفهان، دماوند و فیروزکوه در استان تهران و داراب و مرودشت در استان فارس، بانه و سقز در استان کردستان، بروجرد در استان لرستان، دلیجان در استان مرکزی و بوشهر مرکز استان بوشهر هم شهر‌های جدید نارنجی هستند. برچسب ها: حریرچی ، شهرهای قرمز و نارنجی ، خودورها ، پلاک ، غیر بومی ، خروج

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حریرچی شهرهای قرمز و نارنجی خودورها پلاک غیر بومی خروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان