Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید منتظر ماند و دید مهاجم اروگوئه ای شیاطین سرخ، چه تصمیمی در خصوص آینده اش خواهد گرفت. 

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می گوید مذاکرات بر سر تمدید قرارداد ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای این تیم، ادامه دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کاوانی که در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به جمع شیاطین سرخ پیوست، عملکرد خوبی در اولدترافورد داشته و همین موضوع باعث شده است که سران منچستریونایتد در پی تمدید قرارداد او باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرارداد مهاجم اروگوئه ای بندی وجود دارد که این اجازه را به منچستریونایتد می دهد که در صورت رضایت طرفین، یک سال دیگر به همکاری با این بازیکن ادامه دهد. در این میان، اوله گونار سولسشر می گوید مذاکرات بر سر تمدید قرارداد کاوانی ادامه دارد. مرد نروژی نیمکت یونایتد گفت: 

ما در حال مذاکره با ادینسون (کاوانی) هستیم. او مهاجم بزرگی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی در مورد آینده اش خواهد گرفت. ما یک ترکیب رقابتی می خواهیم و به یک بازیکن احتیاج داریم که برایمان گلزنی کند. بنابراین ما به دنبال تمدید قرارداد او هستیم. 

همچنین بخوانید:

اوله گونار سولسشر: امیدوار هستیم کاوانی و مارسیال برای بازی با لسترسیتی آماده باشند

عذرخواهی پیولی از سولسشر به خاطر الفاظ رکیک استفاده شده در پایان بازی میلان - منچستریونایتد 

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد