Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:44:19 GMT

بروز موج دوم و مرگبارتر کرونا در شیلی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۲۴۰۱

بروز موج دوم و مرگبارتر کرونا در شیلی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، در حالی که مقامات دولت شیلی با شتاب در حال اجرای یک برنامه جمعی مایه کوبی کرونا در سراسر این کشور هستند، رقم افزایش روزانه مبتلایان به کرونا در این کشور روز شنبه رقم بی سابقه‌ای بود.

این در حالی است که بیمارستان‌های شیلی در آستانه فروپاشی در برابر سیل مبتلایان به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار مبتلایان به کرونا در شیلی روز شنبه ۷۰۸۴ نفر افزایش یافت که بی سابقه است. اکنون فقط ۱۹۸ تخت بیمارستانی برای درمان بیماران جدید کرونایی در این کشور خالی است. سراسر سانتیاگو، پایتخت و موتور اقتصادی شیلی، روز یکشنبه در قرنطینه کرونایی به سر می‌برد.

شیلی بر اساس سرانه دریافت واکسن، در خط مقدم مایه کوبی کرونا قرار دارد و رتبه سوم را در ارایه واکسن به جمعیت خود ثبت کرده است. اما مقامات این کشور می‌گویند رقم افزایش مبتلایان در روز شنبه، شیوع سویه جدید کرونا و کاهش مراقبت‌های بهداشتی در میانه برنامه مایه کوبی موجب شده موج دوم و مرگبارتری از کرونا در این کشور آغاز شود هرچند برنامه واکسیناسیون کرونا موفقیت آمیز بوده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی نیز گزارش داد: بیماری کووید ۱۹ بار دیگر در کشور شیلی به شدت اوج گرفته است. همین وضعیت مقامات این کشور آمریکای جنوبی را به شدت نگران کرده و آن‌ها را وادار کرده است محدودیت‌های کرونایی را برای مدت نامحدود برای نیمی از مناطق مختلف این کشور اعمال کنند که از امروز شروع می‌شود.

دولت شیلی مشخص نکرده است که این محدودیت‌ها برای چه مدت به قوت خود باقی خواهد ماند. در سه روز آینده نیز محدودیت‌هایی کرونایی برای نود و هشت درصد از کل شیلی اعمال می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها شیلی ویروس کرونا موج دوم کرونا افزایش مبتلایان اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد