Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله ضمن تاکید بر عزم نیروهای مسلح این کشور برای "آزادسازی کامل کشور" گفت، در صورت ادامه تجاوزات و محاصره، صدها هدف حیاتی و حساس در عمق عربستان برای آنها وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سلطان السامعی، یکی از اعضای شورای سیاسی یمن در مصاحبه‌ با شبکه المیادین لبنان گفت که تصمیم آزادسازی مأرب توسط رهبری در صنعا گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن پیش بینی اینکه روزهای آتی در تعیین تکلیف درگیری‌ها در مأرب تعیین کننده باشد، افزود: پس از آزادی مأرب، استان حضرموت و شبوه و سپس سایر استان‌های تحت اشغال متجاوزان مقصد جدید نیروهای یمنی هستند. این در شرایطی است که ائتلاف سعودی در جنگ چیزی جز ذلت کسب نکرده و هیبت عربستان و متحدان آن در هم شکسته است.

السامعی با تاکید بر اینکه ایالات متحده، عربستان سعودی را گرفتار تجاوز علیه یمن کرده است، گفت، نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز و محاصره صدها هدف حیاتی در عمق عربستان دارند.

وی با زیر سوال بردن قصد ایالات متحده برای متوقف کردن جنگ گفت که واشنگتن اگر می‌خواهد جنگ را متوقف کند، فقط از طریق یک تماس تلفنی با عربستان سعودی می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی تاکید کرد که گزینه یمنی‌ها چیزی نیست جز ادامه دفاع از مردم و میهن.

السامعی ادامه داد: ما مصمم هستیم نیروهای ائتلاف سعودی را از همه استان‌های یمن خارج کنیم. جدای از روند مذاکرات، آزاد سازی هر وجب از خاک یمن یک وظیفه ملی و دینی است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Fu0

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه