Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله ضمن تاکید بر عزم نیروهای مسلح این کشور برای "آزادسازی کامل کشور" گفت، در صورت ادامه تجاوزات و محاصره، صدها هدف حیاتی و حساس در عمق عربستان برای آنها وجود دارد.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلطان السامعی، یکی از اعضای شورای سیاسی یمن در مصاحبه‌ با شبکه المیادین لبنان گفت که تصمیم آزادسازی مأرب توسط رهبری در صنعا گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن پیش بینی اینکه روزهای آتی در تعیین تکلیف درگیری‌ها در مأرب تعیین کننده باشد، افزود: پس از آزادی مأرب، استان حضرموت و شبوه و سپس سایر استان‌های تحت اشغال متجاوزان مقصد جدید نیروهای یمنی هستند. این در شرایطی است که ائتلاف سعودی در جنگ چیزی جز ذلت کسب نکرده و هیبت عربستان و متحدان آن در هم شکسته است.

السامعی با تاکید بر اینکه ایالات متحده، عربستان سعودی را گرفتار تجاوز علیه یمن کرده است، گفت، نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز و محاصره صدها هدف حیاتی در عمق عربستان دارند.

وی با زیر سوال بردن قصد ایالات متحده برای متوقف کردن جنگ گفت که واشنگتن اگر می‌خواهد جنگ را متوقف کند، فقط از طریق یک تماس تلفنی با عربستان سعودی می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی تاکید کرد که گزینه یمنی‌ها چیزی نیست جز ادامه دفاع از مردم و میهن.

السامعی ادامه داد: ما مصمم هستیم نیروهای ائتلاف سعودی را از همه استان‌های یمن خارج کنیم. جدای از روند مذاکرات، آزاد سازی هر وجب از خاک یمن یک وظیفه ملی و دینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انصارالله یمن آمریکا سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد

به گزارش همشهری آنلاین، یک رسانه عبری زبان فاش کرد، حضور بلینکن در ریاض برای سازش عربستان انجام گرفته است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در شماره امروز دوشنبه خود در گزارشی در رابطه با حضور وزیر خارجه آمریکا در ریاض اعلام کرد، بلینکن تلاش زیادی برای پیشبرد روند سازش در بخش عربستانی آن دارد.

به نوشته این رسانه توافق سازش با عربستان در نقاط پایانی خود قرار دارد.

در ادامه این گزارش آمده است، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه سبفر خود را به خاور میانه آغاز کرد، این سفر در شرایط بسیار سرنوشت سازی انجام می‌شود که در آن امکان تحقق گشایش در روند توافق مبادله اسرا بین اسرائیل و حماس بسیار پررنگ شده است.

او صبح امروز به عربستان سعودی رسید و با مسئولین عالی رتبه کشورهای عربی و اروپایی برنامه‌های روز بعد از پایان جنگ در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار داد و در عین حال تلاش‌هایی را برای پیشبرد ابتکار آمریکا برای توافقنامه سازش بین ریاض و تل‌آویو را هم ادامه داد، وزیر خارجه آمریکا در این زمینه اعلام کرد، توافق در آستانه به نتیجه رسیده است اما در حال حاضر نیازمند موافقت اسرائیل با راه حل دو کشوری هستیم.

کد خبر 848213 منبع: تسنیم برچسب‌ها آنتونى بلينكن اسرائیل خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه